دشمن به پاکدامنی شما یورش برده است/ فضای مجازی، فناوری ارزشمند و دارای خطرات متعدد

دادستان کل کشور گفت: هجمه و مشکلات زیادی برای دانشجویان و جوانان وجود دارد و دشمن برای به دست آوردن شما دانشجویان هزینه کلان می کند.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، مراسم گرامیداشت روز دانشجو با حضور حجت الاسلام و المسلین منتظری، دادستان کل کشور امروز 15 آذر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب برگزار شد. 
در این نشست دادستان کل کشور با تقدیر و تشکر از مسولان کشور برای حضور در جمع دانشجویان، بسیج دانشجویی و ریاست دانشگاه گفت: روز دانشجو را تبریک عرض کرده و یاد تاریخ سازان ۱۶ آذر را گرامی می داریم.
وی افزود: بعد از گذشت مدت کوتاهی از کودتا ۲۸ مرداد در دیدار ریچارد نیکسون در کشور روحیه استکبار ستیزی دانشجویان نمود کرده و این روز بزرگ (۱۶آذر)را رقم زدند.

دادستان کل کشور  ادامه داد: یکی از بزرگترین پیام های ارزشمند ۱۶ آذر دشمن شناسی و دشمن ستیزی قشر دانشجو است. ما از عاشورا و حرکت ارزشمند زینب کبری س درسی می گیریم. حوادثی همچون ۲۸ مرداد، ۱۶آذر و پیروزی انقلاب دارای پیام و درس آموز است.
وی خطاب به دانشجویان گفت: جایگاه خود را قدر بدانید چون فقط با کسب علم می توان پیشرفت را برای کشور محقق کرد. بر اساس فرمایش امام علی ع: العلم السلطان. دانش قدرت است و کسی که این قدرت را یافت می تواند به ناملایمات یورش ببرد.
دانشجویان علم و تزکیه را بیاموزند
دادستان کل کشور به دانشجویان گفت: علمی به تنهای مورد توجه اسلام و اهل بیت نیست، بلکه تزکیه در کنار علم مناسب است. دانشجویان علم‌و  تزکیه را در کنار یکدیگر کسب کنند.

دشمن به پاکدامنی شما یورش برده است

حجت الاسلام و المسلمین منتظری تصریح کرد: برای دانشجویان و جوانان دشمنان و هجمه های فراوان وجود دارد و دشمن برای به دست آوردن شما دانشجویان هزینه کلان می کند.
وی ادامه داد: امروز سلاح بکارگیری دشمن گسترده است. فضای مجازی فناوری ارزشمندی است اما خطرات فراوان را دارد. امروز دشمن شبیه خون به نوامیس و پاکدامنی شما یورش برده است.

دادستان کل کشور  خطاب به دانشجویان برای حل مشکلات جامعه گفت: از زمانی که بنده به این سمت (دادستان کل کشور) منصوب شدم، مقام معظم رهبری شورای عالی اقتصاد را تشکیل داده، دغدغه و هدف خود برای تشکیل شورا را مطرح کردند. بنده بارها در نشستهای مختلف در دولت اسبق به رییس جمهور وقت گفتم نیروهایش مرد میدان در جنگ اقتصادی نیستند .به رغم برگزاری جلسات متعدد اما در عمل تا پایان کار دولت روحانی کاری انجام نشد.
وی درباره فضای مجازی ادامه داد: بنده رییس کارگروه مصادیق مجرمانه هستم.اغلب وزرای دولت روحانی در این کارگروه یا شرکت نمیکردند یا رای نمیدادند. بر اساس قانون قراربود بخش های نیازمند به vpn مشخص شود و در این زمینه ابلاغ و پیرو انجام شد. رهبر معظم انقلاب بارها نگرانی ها در زمینه فیلترینگ را مطرح کردند ایشان استفاده بهینه از فضای مجازی را مورد تاکید قرار دادند. 

عدم جرم انگاری در  ترک فعل نیازمند بازبینی 

دادستان کل کشور تاکید کرد: قوانین خلعی قانونی در قالب عدم جرم انگاری در  ترک فعل را شاهد هستیم و باید در این زمینه جرم انگاری شود.
حجت الاسلام منتظری ادامه داد: بسیاری از ترک فعل‌ها نیازمند بررسی و باید عملیاتی شود. بر اساس قانون اساسی تخلف رییس جمهور باید به دیوان عالی کشور واگذار شود. 
وی عدم رضایت مردم در احقاق حقوق عامه را صحیح دانست و افزود: بنده در دوره ریاست حجت الاسلام آملی، همایش حقوق عامه را اجرایی کردم از انقلاب تا کنون در زمینه قانون حقوق عامه یک سطر اضافه نشده و به دنبال پیش نویس لایحه هستیم. دانشگاهیان در راستای صیانت و احیا ما را یاری کنند.
به گفته وی در مسایل اقتصادی در ۸ سال اخیر ضربه‌های فراوان به اقتصاد کشور وارد شده است. حل مشکلات نیازمند برنامه ریزی و کار جهادی است. دست کمک به سوی اساتید دراز میکنم چون مشکلات فراوان وجو دارد. هر کسی از یک قاضی و کارمند جرمی را مشاهده کند باید اطلاع دهد.
انتهای پیام/

کد خبر: 1121004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =