ستاری: امیدوارم برابر پرسپولیس بدشانس نباشیم

مدافع تیم فوتبال هوادار ابراز امیدواری کرد، آنها در بازی روز پنجشنبه برابر پرسپولیس بدشانسی نیاورده و نتیجه مطلوبی کسب کنند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، محمد ستاری درباره تساوی بدون گل هوادار برابر نفت مسجدسلیمان و عملکرد ضعیف این تیم در امتیازگیری گفت: نفت مسجدسلیمان به تساوی راضی بود، ولی ما چند موقعیت را با بی‌دقتی از دست دادیم و یک توپ را به تیر زدیم. حتی دروازه خالی نفت را هم باز نکردیم. متأسفانه تا الان خوب امتیاز نگرفته‌ایم. البته این را هم باید در نظر گرفت که با قرعه سختی مواجه شدیم و در هفته‌های گذشته با تیم‌های پرقدرتی مثل استقلال، سپاهان و فولاد در زمین آنها بازی کرده‌ایم.

وی در واکنش به برخی انتقادها از هوادار و اینکه گفته می‌شود آنها یک تیم تدافعی هستند، تصریح کرد: من این انتقاد را غیرمنصفانه می‌دانم و باز هم تأکید می‌کنم که بازی‌های سختی را انجام دادیم. مطمئن باشید هیچ تیمی حاضر نمی‌شود مقابل استقلال، سپاهان و پرسپولیس تهاجمی بازی کند، ولی ما در بازی با استقلال در همان هفته اول نمایش خوبی داشتیم. این موضوع را قبول ندارم که هوادار یک تیم تدافعی است.

مدافع تیم فوتبال هوادار در مورد دیدار روز پنجشنبه تیمش برابر پرسپولیس اظهار داشت: من در ذوب‌آهن با کادر فنی پرسپولیس کار کرده‌ام و می‌دانم که آنها کیفیت بالایی دارند. پرسپولیس تیم پرقدرتی است و می‌دانیم بازی آسانی در پیش نخواهیم داشت. آنها در خیلی از زمینه‌ها بالاتر از ما هستند، ولی ما تمام هدف‌مان این است که از این بازی امتیاز بگیریم. فقط امیدوارم در بازی با پرسپولیس بدشانس نباشیم و اگر موقعیتی به دست آوردیم از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1121042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =