آمریکایی‌ها در حوزه نظامی منفعل هستند

جانشین فرماندهی کل سپاه گفت: به برکت شهدا، جمهوری اسلامی ایران دشمنان را در انفعال قرار داده است و آمریکایی‌ها در حوزه نظامی منفعل هستند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، اولین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با حضور  محمودرضا آقامیری، رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، سردار فدوی جانشین فرماندهی کل سپاه  و جمعی از خانواده های شهدا امروز 16 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز برگزار شد.

در این کنگره جانشین فرماندهی کل سپاه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا ظهور مهدی موعود به پاسداری نظام می پردازد. سپاه و دانشگاه آزاد اسلامی از نهادهای تشکیل دهنده از سوی امام خمینی (ره) است.
وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی به برکت شهدا می تواند در روند تغییر و تحولات دانشگاه ها اقدامات مؤثری انجام دهد. برخی اسم شهید را تغییر می دهند. در برخی موارد نفوذ ایجاد شده که این افراد در درون ما هستند.

جانشین فرماندهی کل سپاه ادامه داد: به برکت شهدا، جمهوری اسلامی ایران دشمنان را در انفعال قرار داده است. آمریکایی‌ها در حوزه نظامی منفعل هستند با این تفاسیر در تمامی زمینه ها می‌توان قدرت بازدارندگی را حفظ کرد. ما مکلف به تکلیف هستیم و خداوند نتیجه را رقم میزند.

وی گفت: دشمنی بر علیه جمهوری اسلام ایران برای دشمنان ضررهای فراوان داشته است. بیش از ۲۰۰ هزار شهید تقدیم این انقلاب شده که در دهه ۷۰ دشمنان ما اعتراف کردند که جمهوری اسلامی ایران از قدرت بازدارندگی برخوردار است.
فدوی افزود: در اقدامات بر اساس قاعده عمل کردیم و باید به قله برسیم. اگر به درستی به تکالیف خود عمل می‌کردیم‌ هم اکنون به قله رسیده بودیم. برای مثال در اقتصاد با عمل نکردن به دستورات دین اسلام، عملا خداوند ما را به خودمان واگذار کرده است.

این مقام نظامی تصریح کرد: ما آمریکایی ها را به حقارت کشانیدم و پاسداران نیروی دریایی دنیا، به این مقوله اذعان می کنند. اگر تاکنون آمریکا توانسته کاری بکند به دلیل عدم توجه به نکات دینی و قرآنی در کشور است که در این زمینه دانشگاه باید الگو و سرمنشا باشد.

به گفته وی هم اکنون در کشور شاهد وحدت کلمه در تمامی قوا هستیم در حالی که در دوران های قبل این وحدت وجود نداشت.

جانشین فرماندهی کل سپاه با بیان اینکه اغلب شهدا جزو دانشجویان و نخبگان کشور بودند تاکید کرد: در روزهای نخست سال۵۸ اما خمینی(ره) به عدم فروش خام فروشی تاکید کردند اما همچنان شاهد خام فروشی هستیم.

فدوی در پایان گفت: فناوری در مسایل نظامی از اهمیت برخوردار بوده و حائز اهمیت  است. امیدواریم قشر دانشگاهی، تجلی را به زندگی مردم منتقل کند.
انتهای پیام/

کد خبر: 1121088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =