حباب سکه ۵۰۰ هزار تومان شد

نایب اتحادیه طلا و جواهر با بیان اینکه در طی ماه‌های گذشته حباب سکه روند کاهشی داشت اما امروز به ۵۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کرده است، گفت: با نوسانات قیمت ارز در بازار تقاضا برای خرید سکه و ارز افزایش یافت.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، محمد کشتی آرایی با اشاره به اینکه طی هفته‌های گذشته قیمت اونس جهانی سیر نزولی داشته  و هر روزه با کاهش چند دلاری روبه رو بوده است، گفت:  برعکسکاهش قیمت‌های جهانی در بازار داخلی به دلیل افزایش و نوسانات قیمت ارز، قیمت طلا و سکه سیر صعودی به خود گرفته است. به نحوی که قیمت‌ هر قطعه سکه نسبت به اول هفته جاری  با افزایش ۵۰۰ هزار تومان مواجهه بوده است.

وی افزود: در حال حاضر با توجه به نوسانات قیمت طلاو سکه، قیمت سکه طرح قدیم ۱۳ میلیون تومان ، سکه طرح جدید ۱۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۶ میلیون ۹۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان و سکه‌های یک گرمی بانک مرکزی تا این لحظه  ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

به گفته وی، قیمت هر مثقال طلای آب شده نیز با توجه به نوسانات نرخ ارز و طلا امروز ۵ میلیون و ۷۱۰ هزار تومان، هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۷۰ هزار تومان افزایش به ۱ میلیون ۳۱۸ هزار تومان  و هر گرم طلای ۲۴ عیار ۱میلیون ۷۵۷ هزار تومان به فروخته می‌شود.

نایب اتحادیه طلا و جواهر با بیان اینکه  از روز شنبه که قیمت ارز با افزایش روبه رو بود در بازار تقاضا برای خرید سکه و ارز افزایش پیدا کرده است، گفت: در هفته گذشته که حباب  سکه ۲۵۰ هزار تومان بود  اما این هفته با افزایش ۱۸۰ هزار تومانی به ۴۴۰ هزار تومان رسیده است.

کشتی آرای افزود: نکته قابل توجه اینجاست در طی ماه‌های گذشته حباب سکه روند کاهشی داشت اما امروز حباب سکه به حدود ۵۰۰ هزار تومان  افزایش پیدا کرده است. پیش بینی می شود با توجه به نوسانات کاهشی  اونس جهانی قیمت طلا و سکه همچنان تحت تأثیر قیمت ارز باشد.

منبع: تسنیم

کد خبر: 1121134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =