موقعیت  سرمربی استقلال تهدید شد

مدیران استقلال نسبت به موضع‌گیری فرهاد مجیدی علیه پیشکسوتان و رسانه ها در نشست خبری پس از دربی دلخور و البته نگران آینده این تیم شده اند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، پس از صحبت های فرهاد مجیدی در نشست خبری دربی نود و هفتم خیلی از پیشکسوتان استقلال نسبت به عبارت های به کار برده شده از طرف سرمربی این تیم دلخور شدند.

در روزهای اخیر تعدادی از پیشکسوتان و موسپیدکرده های باشگاه استقلال در واکنش به اظهارات فرهاد مجیدی که منتقدانش را فرگوسن های وطنی خطاب کرده بود هشدار و یا توصیه هایی را به این مربی کم تجربه و کم سن و سال استقلال انجام دادند.

از نزدیکان به باشگاه استقلال خبر می رسد مسئولان عالیرتبه باشگاه و افراد نزدیک به تیم نیز از این صحبت های فرهاد مجیدی دلخور و نگران آینده شده و بر این باورند حمایت پیشکسوتان از کادر فنی استقلال تحت تاثیر این صحبت ها کاهش پیدا کرده است.

مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال که با برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان استقلال سعی در ایجاد اتحاد بین قدیمی های استقلال و کادر فنی این تیم را داشت حالا نگران ادامه این مسیر و شدت گرفتن انتقادها از وضعیت تیم استقلال است.

از اطرافیان تیم و باشگاه استقلال و نزدیکان به کادر مدیریتی خبر می‌رسد طی روزهای پس از دربی خیلی از پیشکسوتان قصد مصاحبه علیه سرمربی استقلال را داشته اند اما با وساطت برخی از مدیران و پیشکسوتان نزدیک به سردار آجورلو فعلاً نسبت به این موضوع سکوت کرده اند. این عده در تماس هایی که با نزدیکان به آجورلو داشته اند تأکید دارند به سرمربی جوان استقلال توصیه شود مراقب حرفهایی که در نشست خبری می زند باشد تا باعث رنجش خاطر پیشکسوت ها نشود.

منبع: خبر ورزشی

کد خبر: 1121164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =