عاشوری: پرسپولیس از دربی نمره قبولی گرفت

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره دربی سرخابی‌ها توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، محسن عاشوری پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه مراسم بزرگداشت مرحوم دهداری درباره دربی پایتخت گفت: تیم‌های ما در لیگ قهرمانان آسیا مشکل دارند. کنفدراسیون فوتبال آسیا با قوانین جدید دست تیم‌های عربی را برای جذب بازیکنان خارجی باز گذاشت و ما باز هم در این رقابت‌ها با مشکل مواجه می‌شویم. به نظرم کار گل محمدی و تیم پرسپولیس مقبول است و آن‌ها در ۳ بازی آخر به شرایط قبلی خود برگشتند، هر چند بازی با استقلال را پیروز نشدند. طبیعی است که در بازی‌هایی همانند دربی خیلی تیم‌ها به هم موقعیت گلزنی نمی‌دهند و بازی سخت و تاکتیکی است. البته سرخپوشان نمره قبولی از دربی گرفتند.  

او افزود: به نظرم باید بستر مناسبی برای سرمربی پرسپولیس آماده کنند. البته یحیی گل محمدی محصول  تیم ملی فوتبال کشورمان و  باشگاه پرسپولیس سال‌های سال تجربیات خوبی در فوتبال به دست آورده  و سکاندار تیم فوتبال پرسپولیس شده است.  

گل محمدی گفت:  نتایج گل محمدی تا حدودی خوب بوده و تیم فوتبال پرسپولیس با توجه به امکانات و بازیکنانی که دارد، فوتبال قابل قبولی بازی می‌کند. در بازی دربی  کنترل و مالکیت  توپ در اختیار پرسپولیس بود. البته تیم استقلال بازی را خوب شروع کرد، اما رفته رفته پرسپولیس بهتر عمل کرد و گل محمدی در این بازی دستش خالی بود. به نظرم  تیم پرسپولیس با این شرایط هم در صورتی که  در لیگ امسال قهرمان نشود در نهایت  این تیم جزو ۲، ۳ تیم بالای جدول می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1121194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =