جبلی: برنامه‌های گفت‌وگو محور انتقادی در صداوسیما طراحی می کنیم

رییس سازمان صداوسیما گفت: ما برنامه گفت و گو محوری را طراحی خواهیم کرد که محوریت آن انتقاد از صداوسیما باشد. چون ما به نقدهای منصفانه همراه با ارائه راه حل نیاز داریم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایسکانیوز،  پیمان جبلی درباره اینکه آیا صداوسیما برنامه ای برای تهیه برنامه های صریح گفت و گو محور دارد؟ گفت: ما برنامه گفت و گو محوری را طراحی خواهیم کرد که محوریت آن انتقاد از صداوسیما باشد. چون ما به نقدهای منصفانه همراه با ارائه راه حل نیاز داریم.

وی ادامه داد: این نقدها به ما کمک می کند به صورت شفاف، دقیق، منصفانه و همراه با ارائه راه حل به عملکرد رسانه ملی بپردازیم و ان شا الله در سازمان صداوسیما برنامه ای برای شنیدن این راه حل ها خواهیم داشت. 

وی درباره انتقادهای وارده به شیوه گفت و گوی رییس جمهور با مردم و اینکه آیا بنا دارید گفت و گو ها را صریح تر و چالشی تر کنید؟ اظهار کرد: امیدواریم در گفت و گوهای آینده نهاد رسانه ای دولت و نهاد رسانه ای ریاست جمهوری با همکاری صداوسیما بتوانند نقش سازنده تری را در رساندن صدای مردم و مطالبه از مسئولین و مصاحبه منصفانه مطالبه گرانه از مقامات عالی در کشور ایفا کنند.

وی در ادامه درباره نقش رادیو در رسانه ملی گفت: نقش رادیو آنقدر مهم است که رسانه ای که توانست فتنه سامانه های سوخت را خنثی کند رادیو بود. رادیو رسانه صمیمی گرم و همراه با مردمی است که در بیشتر مواقع به تنهایی می تواند مدیریت بسیاری از چالش ها و مدیریت فرهنگی را به عهده بگیرد. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1121224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =