سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) منصوب شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی باصدور حکمی، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) را منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، محمد نریمانی‌راد را به سمت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) منصوب کرد.

در متن حکم  دکتر طهرانچی آمده است:

در راستای تحقق بسته کاری «ارتقای کیفیت و کارآمدی دوره‌های تحصیلی» و راه‌کنش‌ها و اقدامات مرتبط به ویژه راه‌کنش «کیفیت‌بخشی و تقویت هم‌افزایی میان عوامل زیست‌بوم آموزش‌های فنی، حرفه‌ای و مهارتی» و اقدامات ذیل آن، از سند تحول و تعالی دانشگاه و به منظور پیگیری مأموریت دانشکده‌های مهارت و کارآفرینی و تشکیل واحد دانشگاهی نمونه مهارتی و کارآفرینی، بنا به پیشنهاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب‌عالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره)» منصوب می‌شوید. ضمناً مدیریت آموزشکده‌های سما به عنوان دانشکده های مهارت و کارآفرینی شهر تهران و آن واحد به شما واگذار می‌شود.

از جنابعالی انتظار می‌رود با بهره‌گیری از کلیه ظرفیت‌های معنوی، مادی و سرمایه‌های انسانی دانشگاه، در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی‌بر حفظ کیان دانشگاه، گسترش فضای انقلابی و ارتقای علمی دانشگاه و همچنین اجرای سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی اهتمام ورزید.

 محمد نریمانی‌راد، عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی است که سوابقی از جمله رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد هریس، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز، معاون سما واحد تبریز، مدیر کل پشتیبانی و تامین منابع پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی، مدیر کل برنامه‌ریزی و اعتبارات پژوهشی و ... را در کارنامه اجرایی خود دارد.

لازم به ذکر است، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی نامه‌ای جداگانه، از زحمات و تلاش‌های سعید قاضی مغربی، رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) در دوران مسئولیتش قدردانی و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1121239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =