دستورالعمل دستیاری تخصصی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور بخشنامه‌ای، «دستورالعمل دستیاری تخصصی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی» را به رؤسای استانی و واحدهای ویژه دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور بخشنامه‌ای، «دستورالعمل دستیاری تخصصی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی» را به رؤسای استانی و واحدهای ویژه دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.

دکتر طهرانچی در این بخشنامه تأکید کرده است: دستورالعمل دستیاری تخصصی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با عنایت به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر سرمایه‌گذاری در حوزه نیروی انسانی مستعد، پژوهشگر و فن‌آور، نخبه‌پروری، فراهم آوردن امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برای کار و تلاش نخبگان و توجه معظم‌له در بیانیه گام دوم انقلاب درخصوص حمایت از جوانان مستعد و کارآمد به عنوان محور تحقق نظام پیشرفته اسلامی و در راستای تحقق سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شده است.

همچنین این دستورالعمل در راستای تحقق وظایف مندرج در فصل دوم اساسنامه باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان درخصوص حمایت از دانشجویان نخبه و پژوهشگر به منظور توانمندسازی دانشجویان مستعد و تربیت نیروهای کارآمد تدوین شده است.

براساس بندهای این بخشنامه؛ با توجه به لزوم انجام تحقیقات کاربردی و اجرای پژوهش تقاضامحور با هدف ارتقای کیفیت فعالیت پژوهش و فناوری و همچنین همکاری دانشجویان مستعد درراستای ارتقای کیفیت آموزشی و انجام سایر خدمات تخصصی در دانشگاه، دانشجویان مستعد می‌توانند به ترتیب به عنوان دستیار پژوهشی  (RA)، دستیار آموزشی (TA)  و دستیار خدمات تخصصی دانشگاهی (UA) به کار گرفته شوند.

در این بخشنامه تأکید شده؛ مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به مأموریت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در برنامه شبکه‌سازی پژوهشگران مرتبط با پایان‌نامه ها و رساله های دانشگاهی و شناسایی حامیان پژوهش، در اجرای صحیح، دقیق و بهنگام این دستورالعمل همکاری لازم را با باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان داشته باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1121252

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =