هشدار برای فعالان بازار ارز دیجیتال

اگرچه بیت‌کوین تا محدوده ۵۱ هزار دلار رشد کرده؛ اما کارشناسان عقیده دارند ریزش بازار ارز دیجیتال تمام نشده و احتمالا بیت‌کوین دوباره ریزش می‌کند.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، بیت‌کوین در جریان معاملات ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱/۵ درصد ریزش کرده در محدوده ۵۰ هزار دلار معامله می‌شود.

امیرحسین نام‌آور، کارشناس بازارهای مالی در رابطه با احتمال ریزش بازار گفت: احتمال دارد بیت‌کوین دوباره تا ۴۰ هزار دلار ریزش کند.

این کارشناس در رابطه با احتمال پایان روند صعودی بیت‌کوین گفت: به نظرم بیت‌کوین تا محدوده ۴۰ هزار دلار می‌تواند بریزد. اما این نمی‌تواند پایان روند صعودی باشد و فقط زمان رشد بیت‌کوین را عقب می‌اندازد.

نام‌آور عقیده دارد اگر بیت‌کوین بتواند در نمودار روزانه محدوده مقاومت ۵۳ هزار دلار را بشکند و بالای این قیمت تثبیت شود می‌توان گفت احتمال ریزش کم می‌شود.

امیر بیات، کارشناس حوزه رمزارزها در گفتگو با تجارت‌نیوز در رابطه با احتمال ریزش دوباره بیت‌کوین گفت: اگرچه بیت‌کوین رشد کرده و در محدوده ۵۱ هزار دلار معامله می‌شود اما به نظر ریزش بازار هنوز تمام نشده و یک موج دیگر اصلاحی باقی مانده است.

این کارشناس در رابطه با پیش‌بینی روند بیت‌کوین گفت: به نظرم بیت‌کوین تا ۵-۶ روز دیگر تا محدوده ۵۳ هزار دلار که همان محدوده حمایت معتبر زمان ریزش بود رشد می‌کند و بعد موج بعدی اصلاحی شروع می‌شود. احتمالا موج بعدی اصلاحی تا محدوده ۴۴ تا ۴۵ هزار دلار ادامه داشته باشد.


yektanet.com
تکنیکال
اندیکاتور مکدی در نمودار ۴ ساعته بیت‌کوین در حال صدور سیگنال فروش است.

شاخص مقاومت نسبی روی عدد ۴۶ قرار دارد و در حال ریزش به سمت محدوده اشباع فروش است.

MFI اما در حال صعود است و روی عدد ۵۸ قرار دارد.

کندل‌ها در میانه کانال بولینگرباند قرار دارند و در محدوده قیمت ۵۱ هزار و ۸۰۰ دلار سقف کانال را سوراخ کردند.

انتهای پیام/

منبع: تجارت نیوز

کد خبر: 1121265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =