چینی: پرسپولیس را مدعی قهرمانی نمی‌دانم

پیشکسوت باشگاه استقلال اعتقاد دارد، پرسپولیس در این فصل مدعی کسب عنوان قهرمانی نیست.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، علی چینی درباره پیروز نشدن آبی‌پوشان در پنج بازی اخیر و اینکه آیا این موضوع نمی‌تواند استقلال را از کورس رقابت با پرسپولیس و سپاهان عقب نگه دارد، اظهار داشت: قبل از صحبت در مورد استقلال، باید بگویم که پرسپولیس را در این فصل مدعی قهرمانی نمی‌دانم و تیم گل‌گهر به مراتب بهتر از پرسپولیس است. سپاهان هم تیم باکیفیتی است و آنها نیز جزو مدعیان قهرمانی هستند.

وی در ادامه افزود: اینکه استقلال در لیگ امسال هنوز شکست نخورده خودش یک حسن است، ولی این تساوی‌ها نیز باید تبدیل به برد شوند. استقلال در ایجاد موقعیت مشکل ندارد و مسئله اصلی گل زدن است که متأسفانه موقعیت‌ها با بی‌دقتی یا نداشتن تمرکز از بین می‌روند. برخی می‌گویند استقلال بازیساز ندارد، ولی این حرف را قبول ندارم، چون در فوتبال امروز بازیسازی از خط دفاع شروع می‌شود و مثل گذشته نیست که همه چیز بر عهده یک بازیکن باشد.

چینی در پاسخ به این پرسش که «آیا عملکرد یامگا و ژستد راضی‌کننده بوده است؟»، تصریح کرد: آنها بازیکنان خوبی هستند. من فکر می‌کنم ژستد از شرایط بازی دور بوده است و حالا کادر فنی از وی استفاده می‌کند تا شرایط این بازیکن بهتر شود. البته اعتقاد من این است که باید از مهاجمانی مثل ارسلان مطهری و امین قاسمی‌نژاد بیشتر استفاده شود. اگر ژستد در یک بازی روی نیمکت بنشیند قطعاً انگیزه او برای رقابت کردن هم بیشتر می‌شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1121324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =