شرایط فعالیت نشریات دانشجویی دانشگاه تهران اعلام شد

کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه تهران شرایط فعالیت نشریات دانشجویی را اعلام کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه تهران طی اطلاعیه ای شرایط فعالیت نشریات دانشجویی را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است: نظر به مصوبه شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشگاهی و طبق تبصره ۲ مکرر ماده ۱ شیوه نامه برگزاری انتخابات نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاهی در کمیته‌های ناظر بر نشریات دانشگاه‌ها و شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشگاهی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، ملاک نشریه فعال ثبت در سامانه جامع نشریات دانشجویی است.

 صاحبان امتیاز، مدیران مسئول و سردبیران هرکدام به صورت مجزا اطلاعات کامل نشریه خود را در سامانه جامع نشریات دانشجویی ثبت کنند.

بعد از ثبت در سامانه کد ملی شخص به این ایمیل ارسال شود تا توسط کارشناس نشریات دانشجویی مورد تائید قرار گیرد و ثبت نهایی صورت پذیرد.

بعد از دریافت پیامک تأیید نهایی، مدیر مسئول می‌بایست با مراجعه به سایت، فایل نشریات و گواهی شرکت در دوره را بارگزاری کند.

مدیران مسئول نشریات موظف هستند فایل نشریات خود را حداکثر تا پایان آذرماه سال جاری به این ایمیل  ارسال کنند.


لازم به ذکر است، مدیران مسئول نشریاتی امکان شرکت در انتخابات کمیته ناظر، شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشگاهی و جشنواره تیتر و هر گونه فعالیت و اجازه نشر نشریه را خواهند داشت که اطلاعات کامل نشریه خود را در سامانه جامع نشریات دانشجوییث بت کرده باشند و در غیر اینصورت نشریه غیرفعال اعلام می‌شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1121333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =