مهاجمان استقلال نیازمند تمرین اختصاصی هستند

پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است که مهاجمان این تیم نیاز به تمرینات اختصاصی دارند تا بتوانند از این شرایط خارج شوند.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، حساسیت بازی این هفته استقلال مقابل پیکان در چارچوب هفته نهم لیگ برتر فوتبال کشورمان برای فرهاد مجیدی و شاگردانش بسیار بالاست. آنها پس از پنج تساوی متوالی برای برون رفت از شرایط کنونی نیاز مبرم به تمام امتیازات این بازی دارند تا هم به ناکامی در گلزنی پایان دهند و هم مجددا با طعم برد آشنا شوند.

در همین خصوص گفتگو کردیم با علی موسوی مهاجم سال‌های نه چندان رو استقلال و از او چرایی گل نزدن بودن مهاجما فعلی این تیم را جویا شدیم. مشروح این گفتگو را در ادامه می‌خوانید:

نباید پیکان را دست کم گرفت

پیکان همیشه مقابل استقلال خیلی محکم بازی کرده و لازم است شاگردان مجیدی از همان دقیقه یک به دنبال گشودن دروازه حریف باشند تا روند بازی را به دست بگیرند وگرنه پیکان هم مثل پنج حریف قبلی برای استقلال دردسرساز خواهد شد.

متاسفانه فقر گلزنی در خط حمله استقلال مشهود است و وقتی مهاجمان یک تیم گل نمی‌زنند باید کادر فنی هر روز در تمرینات با آنها تمرین اختصاصی داشته باشند تا مشکل به این بزرگی را حل کنند. احساس میکنم در تمرینات کمتر به تمرین گلزنی پرداخته می‌شود و باید این نقص برطرف شود. ضمن اینکه بازیکنان استقلال با تعداد کم در محوطه حریفان حضور دارند و بهتر است تاکتیکی لحاظ شود تا حضور مهاجمان روی دروازه حریف بیشتر باشد.

مهاجمان استقلال نیازمند تمرین اختصاصی هستند

مهاجمان استقلال از نظر اسم و رسم وضعیت خوبی دارند. چه بازیکنان داخلی این پست و چه بازیکنان خارجی‌اش تا فصل پیش در هر تیمی حضور داشتند عملکرد خیلی خوبی از خود نشان داده‌اند و اصطلاحا دارای رزومه هستند ولی متاسفانه در این فصل برای استقلال آن چیزی نیستند که تا پیش از این بوده‌اند. لذا بهتر است کادر فنی با تمرینات اختصاصی این خط را تقویت کند و آنها را در ترکیب جا بیندازد.

همه از تبعات باختن در دربی می‌ترسند

درباره دربی هم باید بگویم که متاسفانه شرایط طوری شده که همه مربیان و بازیکنان دو تیم به مساوی راضی هستند. آنها از تبعات شکست در این بازی می‌ترسند و به همین خاطر نباختن را به بردن ترجیح می‌دهند.

در این شهرآورد هم هر دو تیم خصوصا برای بهبود بخشیدن به شرایطشان در جدول نیاز جدی به بردن داشتند و در این بین استقلال بازی نسبتا برتری انجام داد اما در نهایت مساوی تمام شد. 

ناگفته نماند که این سرد بودن بازی که همه از آن ناراضی هستند به درجا زدن فوتبال ما و عدم بهره بردن از مربیان درجه یک هم برمی‌گردد. متاسفانه فوتبال باشگاهی ما در این چند سال هیچ پیشرفتی نداشته و فاصله‌مان با شرق آسیا که عمیق‌تر از همیشه شده و از غرب آسیا هم داریم عقب می‌افتیم.

 فوتبال ایران نیازمند مربی خوب خارجی است

فوتبال ما نه تنها امکانات حرفه‌ای ندارد بلکه از مربی درجه یک و بادانش که در عرصه بین المللی حرفی برای گفتن داشته باشد هم بهره نمی‌برد. ببینید ما هیچوقت مربی ایرانی به خارج کشور صادر نکرده‌ایم و این واقعیت را باید بپذیریم که وقتی چیزی را نداریم باید از خارج کشور وارد کنیم و مربی تراز اول فوتبال هم یکی از این موارد است.

با تمام احترامی که برای مربیان داخلی قائل هستم معتقدم همه آنها باید دستیار یک مربی خارجی خوب باشند و وقتی پای مربی خوب به فوتبال کشور باز شود کمک زیادی به استعدادها و جوانانی می‌شود که می‌توانند به ورزش کشور کمک کنند.

گفتگو از هادی شاه‌مرادی

کد خبر: 1121336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =