مجلس تا به آخر پای لایحه رتبه بندی معلمان می‌ایستد

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات ضمن تاکید بر این نکته که مجلس تا به آخر پای لایحه رتبه بندی معلمان خواهد ایستاد، تصریح کرد: با این حال منابع در نظر گرفته شده برای لایحه رتبه بندی معلمان کافی نیست و حتما باید افزایش پیدا کند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی با اشاره به بررسی طرح رتبه‌ بندی معلمان در مجلس و تداخل این مسئله با بودجه سال ۱۴۰۱ بیان داشت: لایحه رتبه‌ بندی معلمان یکشنبه هفته آینده در صحن علنی مجلس بررسی خواهد شد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید نگاه ویژه‌ای به آموزش و پرورش کشور داشت، تاکید کرد: وضع آموزش و پرورش در مقایسه با شرکت‌های دولتی و اتفاقاتی که در سایر نهادها رخ می‌‎دهد، خوب نیست و حتما باید این شرایط ترمیم شود.

محبی نجم آبادی با بیان اینکه ما پای لایحه رتبه بندی معلمان خواهیم ایستاد، بیان داشت: بنده معتقدم منابع در نظر گرفته شده برای لایحه رتبه بندی معلمان کافی نیست و حتما باید افزایش پیدا کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به طور قطع تلاش خواهیم کرد تا منابع لایحه رتبه بندی معلمان در مجلس افزایش پیدا کند.

این نماینده مجلس بیان داشت: حداقل باید منابع ۲۵ هزار میلیاردی پیش بینی شده در لایحه رتبه بندی معلمان دو برابر شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1121357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =