سایه سنگین آلومینیوم بر سر مدعیان!

آلومینیوم در ادامه روند موفقیت آمیز خود امروز نیز برابر فجرسپاسی به برتری دست یافت تا همچنان یکی از تیم های بالانشین جدول باشد.

به گزارش گروه ورزشی دانشگاه ایسکانیوز مرکزی عصر امروز ،جمعه ۱۹ آذرماه از ساعت ۱۵، دو تیم آلومینیوم اراک و فجر سپاسی شیراز در هفته نهم از سری مسابقات لیگ برتر جام خلیج فارس در ورزشگاه خالی از تماشاگر امام خمینی (ره) اراک به مصاف هم رفتند که سبزپوشان اراکی در ادامه نتایج درخشان و حیرت‌آور خود فجرسپاسی را نیز مغلوب و حضور خود در کورس قهرمانی را همچنان تداوم بخشیدند.

پیروزی در این دیدار از آن جهت برای آلومینیوم حیاتی بود که در هفته نهم اکثر بالانشینان‌ جدول بازی‌های خود را با برتری پشت سر گذاشته‌ بودند.

در این دیدار نفس‌گیر و جذاب با شروع بازی در نیمه اول آلومینیوم با آماج حملات خود دروازه فجر را بارها تهدید کرد اما توپ راهی به چهارچوب دروازه پیدانکرد.

 در نیمه دوم هم آلومینیوم طوفانی حملات خود را ادامه داد که بازهم با بی‌دقتی بازیکنان و البته بداقبالی آنان موقعیت‌های گلزنی یکی پس از دیگری از دست رفت.

 آلومینیوم در این بازی ۳ بار توپ را به تیرک عمودی دروازه فجر زد تا در دقیقه ۸۲ توپ برگشتی از تیرک دروازه با ضربه محمود قائد رحمتی به تور دروازه فجر رسید و تنها گل برتری آلومینیوم بالاخره به ثمر رسید .

در دقایق پایانی فجر سپاسی با بازی مستقیم قصد جبران گل‌ خورده را داشت که موفق به انجام این امر نشد و بازی با نتیجه ۱-۰ به سود آلومینیوم به اتمام رسید.

شاگردان رسول خطیبی با این پیروزی ۱۹ امتیازی شدند و تنها به علت تفاضل گل کمتر با دوتیم گل‌گهر سیرجان و سپاهان اصفهان در رتبه سوم قرار گرفتند.

نتایج فوق‌العاده رسول خطیبی با آلومینیوم اراک در این روزها منجر به بالارفتن تب فوتبالی اراکی‌ها و امیدواری دیار آفتاب به آینده این تیم شده و انتظارات را بالا برده‌ است.

باید دید بازیکنان آلومینیوم که در هفته‌های اخیر اثبات‌ کردند در بعد فنی چیزی از مدعیان متمول کم ندارند در نهایت با ادامه این روند خوبشان رویای آسیایی شدن را تحقق میبخشند یا...

کد خبر: 1121465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =