بالانشینی به لطف منشا و پنالتی!

مس رفسنجان با درخشش مهاجم آفریقایی خود در بین پنج تیم بالانشین جدول قرار گرفته است.

مس رفسنجان که فصل را خوب آغاز نکرده بود در چهار هفته اخیر دوازده امتیاز کسب کرده تا به وضعیت خود در جدول سامان ببخشد.

منشا و پنالتی عامل موفقیت!

مس رفسنجان که فصل گذشته یکی از تیم های خوب لیگ برتر بود فصل جدید را خوب آغاز نکرد و در پنج هفته ابتدایی تنها یک پیروزی آن هم به لطف حاضر نشدن پدیده در زمین به دست آورده بود با اضافه شدن منشا به ترکیب و تاثیر مثبت این بازیکن در هر چهار دیدار اخیرش به پیروزی دست یافته تا در بین تیم های بالانشین جدول قرار بگیرد.

منشا تا بدین جای کار با شش گل آقای گل لیگ برتر شناخته می شود. شش گلی که سبب شده شاگردان ربیعی وضعیت خود را در جدول سر و سامان دهند. نکته جالب توجه این است که چهار گل از شش گل منشا از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده است. نکته ای که نشان می دهد مهاجم سابق سرخابی ها علاوه بر شم بالای گلزنی، توانایی خاصی نیز در زدن ضربات پنالتی دارد.

خط حمله عالی و دفاع راضی کننده!

نارنجی پوشان رفسنجانی تا بدین جای مسابقات سیزده گل را به ثمر رسانده اند و هفت گل را نیز دریافت کرده اند که عملکرد قابل قبولی برای این تیم محسوب می شود. 

مس رفسنجان امسال با در اختیار داشتن گادوین منشا و بازیکنان جوانی چون مجید علیاری و محسن آذرباد کار را برای خط دفاع حریفان سخت کرده است. 

مسی ها در خط دفاع نیز با حضور بازیکنان جوان و باتجربه ای مانند شاهین توکلی و عقیل کعبی به سختی اجازه خود نمایی به مهاجمان حریف را می دهند.

همچنین ربیعی با خرید نفراتی چون فرشاد محمدی مهر و میثم تیموری که سابقه بازی در استقلال را نیز دارند عنصر تجربه را نیز در تیمش تقویت کرده است.

مس رفسنجان هم اکنون با ۱۷ امیتاز از ۹ بازی هم امتیاز با استقلال و یک امتیاز بیشتر نسبت به پرسپولیس در رده پنجم جدول قرار گرفته است و ادامه این روند می تواند آنها را به عنوان تیم شگفتی ساز لیگ ۲۱ معرفی کند.

مجتبی احسانی

کد خبر: 1121499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =