وزارت بهداشت ناظر بر روند اجرای طرح هوشمند کرونایی

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، از وزارت بهداشت به عنوان ناظر عالی بر روند اجرای طرح هوشمند کرونایی نام برد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محسن فرهادی، به الزامات پنج گانه که برای اجرای طرح کنترل هوشمند کرونا در نظر گرفته شده است، اشاره کرد و گفت: این الزامات با مشارکت تمامی دستگاه‌ها تنظیم شده و همه در اجرای آن مشارکت دارند. به طوری که ضمانت اجرای آن در هر کدام از آیتم‌های پنچ گانه، مشخص شده است.

وی با اشاره به پنج بخش کارکنان، واحدهای صنفی، صنعتی و کارگاهی، مناسبت‌ها و آئین‌های مذهبی، آموزشی و ترددها، افزود: هر کدام از این بخش‌ها، ضمانت اجرایی خودش را دارد.

فرهادی تاکید کرد: منظور از ضمانت اجرایی، همان جرایم و مجازات عدول از ضوابط طرح قرنطینه هوشمند است که امیدواریم به این مرحله نرسد و مجازات و جریمه‌ای نداشته باشیم.

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، به اصناف اشاره کرد و گفت: اگر هر کدام از واحدهای صنفی، ۲ دوز واکسن را نزده باشند و پروتکل‌ها را رعایت نکنند، تا ۳۰ روز مشمول تعطیلی و پلمب خواهند شد.

وی با اعلام اینکه بازرسان بهداشت محیط آماده نظارت بر روند اجرای طرح هوشمند هستند، ادامه داد: وزارت بهداشت به عنوان ناظر عالی طرح، از اختیارات قانونی در برخورد با تخلفات برخوردار است.

انتهای پیام/

منبع: مهر
 

کد خبر: 1121500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =