فدراسیون مانع بزرگ برای حضور تماشاگران!

فدراسیون مخالف حضور تماشاگران در ورزشگاها برای مسابقات لیگ برتر است.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ پس از آنکه فیفا فدراسیون را تهدید جدی کرد که چرا بانوان را به ورزشگاها را نمی‌دهد، فدراسیون فوتبال از مدت ها قبل تلاش کرده تا مجوز حضور بانوان به ورزشگاها را بگیرد. اما در این زمینه هنوز به نتیجه نرسیده است‌.

در همین راستا فدراسیون تصمیم گرفته بازی های لیگ هم بدون تماشاگر باشد تا اگر بازی های تیم ملی بدون تماشاگر برکزار شد، فیفا به این مسئله شک نکند که به خاطر بانوان است که تماشاگران را به ورزشگاه راه نداند. اتفاقی که در بازی با کره هم رخ داده و وقتی قرار شد دیدار مقابل کره با حضور تماشاگران برگزار شود و بانوان نیز حضور پیدا کنند، ارگان های زیادی با این مسئله مخالف کردند و فدراسیون را تحت فشار گذاشتند تا بازی بدون تماشاگر برگزار شود.

همین مسئله فیفا را حساس کرده و به همین خاطر فدراسیون از وزارت بهداشت خواسته که مجوز حضور تماشاکران به به بازی های لیگ برتر را به ورزشگاها صادر نکند تا تیم ملی از این مرحله نیز به سلامت عبور کند.

به هر حال تا زمانی که این مشکل حضور بانوان حل نشده، نباید انتظار داشت که بازی های لیگ برتر با تماشاگر باشد و فعلا کرونا بهانه خوبی است تا وزارت بهداشت مجوز حضور تماشاگران را صادر نکند.

کد خبر: 1121706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =