پرسپولیس مقابل پیکان کار راحتی ندارد

بازیکن سابق سرخابی معتقد است که پرسپولیس کار سختی را برابر شاگردان مجتبی حسینی دارد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز ، پرسپولیس تهران بر خلاف فصول اخیر لیگ برتر در مسابقات ظاهر شده و هواداران این تیم شرایطی متفاوت را تجربه می‌کنند. هر چند هنوز اختلاف آنها با صدر جدول زیاد نشده اما تیم‌های سپاهان، استقلال، گل گهر و حتی آلومینیوم اراک نیز امسال در قامت مدعی ظاهر شده‌اند تا کار یحیی گل‌محمدی و شاگردانش سخت‌تر از قبل شود.

در همین خصوص با فرزاد آشوبی گفتگویی انجام دادیم. او که هدایت گل ریحان البرز در مسابقات لیگ دو را نیز بر عهده دارد، ابتدا درباره وضعیت این تیم گفت: بازی اول مجوز ما صادر نشد تا عملا تا به اینجای چهار بازی در این مسابقات انجام داده باشیم. در این چهار هفته دو شکست، یک برد و یک مساوی کسب کردیم که باید بگویم از عملکرد فنی بازیکنانم رضایت کامل دارم. رفته رفته در حال بهتر شدن هستیم و امیدواریم این شرایط ادامه داشته باشد.

سرمربی گل ریحان با انتقاد از ضعف‌های مدیریتی این باشگاه اظهار داشت: متاسفانه نابسامانی‌هایی در باشگاه دیده می‌شود. پنجره نقل و انتقالاتی‌مان بسته است و به همین خاطر عملا از 8 بازیکن نمی‌توانیم استفاده کنیم. رقبا با تمام توان مقابل ما حاضر می‌شوند اما تیم ما عملا ناقص است. نمی‌دانم این مشکل و برخی مشکلات دیگر چه زمانی تمام خواهند شد.

در ادامه پیشکسوت پرسپولیس درباره نتایج این تیم در لیگ بیست و یکم خاطرنشان کرد: هنوز هم پرسپولیس جزو شانس‌های اصلی قهرمانی است و می‌تواند خودش را به صدر جدول برساند. اگر نتایج این تیم چندان هواداران را راضی نگه نداشته، علتش را باید در اتفاقات فصل نقل و انتقالات جستجو کنیم. جدایی مهره‌های اثرگذاری مثل احمد نوراللهی عملا به تیم ضربه زد. خدا کند در نیم‌فصل بتوانند بازیکنی در حد و اندازه نوراللهی جذب کنند. ضمن اینکه خریدهای جدید نیز با گذشت 9 هفته از مسابقات هنوز به شناخت کافی و لازم از یکدیگر نرسیده‌اند و این باعث شده طراوت از عملکردشان در زمین گرفته شود. در بین تمام بازیکنانی که تابستان پرسپولیسی شدند اگر علی نعمتی را فاکتور بگیریم، مابقی هنوز با شرایط لازم برای انسجام تیمی فاصله دارند.

فرزاد آشوبی در همین خصوص ادامه داد: در بازی با هوادار این نکته مشهود بود که نه مهاجمان پرسپولیس قدرشناسی و فرصت طلبی لازم را دارند و نه مدافعان این تیم هوشیارانه عمل می‌کنند. طبیعتا کادر فنی نیز این نکات را می‌بینند و در صدد رفع آن هستند اما خود بازیکنان هم باید با وسواس بیشتری در زمین تصمیم‌گیری کنند.

وی همچنین با سخت خواندن مصاف پرسپولیس برابر پیکان در هفته دهم، خاطرنشان کرد: پیکان با مجتبی حسینی نشان داده حریف چغری است. کاری به نتایج نهایی ثبت شده در پایان هر بازی نباید داشته باشیم، آنها در طول 90 دقیقه مقابل حریفانشان سرسخت می‌جنگند و کمی غفلت کافی است تا قافیه به آنها باخته شود. لذا بازیکنان پرسپولیس باید با دقت زیادی در این بازی به میدان بروند تا یک برد خوب به هواداران هدیه کنند.

گفتگو از هادی شاه‌مرادی

کد خبر: 1121918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =