مهران مدیری عامل کم‌کاری‌هایم نبود / مسئولان هیچ سراغی از من نگرفتند

سعید پیردوست گفت: تمام حرف‌هایی که از جانب بنده در مورد مهران مدیری عنوان شده کذب است، من به او ارادت خاصی دارم.

سعید پیردوست بازیگر پیشکوست سینما و تلویزیون کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره دلیل کم‌کاری این روزهای خود اظهار کرد: متاسفانه کرونا عامل کم شدن فعالیت‌هایم شده، طی این مدت حدود 10، 12 کار به من پیشنهاد شده که به دلیل شیوع همه‌گیری کرونا آنها را رد کردم و فعلا در قرنطینه به سر می‌برم، با این حال مسئولان در این مدت هیچ سراغی از من نگرفته‌اند.

وی با اشاره به کم‌کاری تلویزیون در توجه به پیشکسوتان این عرصه گفت: مسئولان به فکر قدیمی‌ها نیستند و تغییر مدیران تا زمانی که به وضعیت هنرمندان پیشکسوت توجه نکنند، فایده نخواهد داشت.

پیردوست ادامه داد: ما به غیر از یک حقوق بازنشستگی آن هم با حداقل دستمزد چیز دیگری نداریم و این وضعیت نیازمند رسیدگی است.

بازیگر پیشکوست سینما و تلویزیون افزود: ما در شرایطی نیستیم که بتوانیم همانند جوانان فعالیت داشته باشیم اما متاسفانه مسئولان هیچ توجهی ندارند و این مسئله باعث ناراحتی می‌شود هزینه‌های زندگی گزاف است و ما از پس آن بر نمی‌آییم اما مدیران به فکر ما نیستند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مهران مدیری در کم‌کاری‌های اخیرش تاثیری داشته یا نه، توضیح داد: تمام حرف‌هایی که از جانب بنده در مورد مهران مدیری عنوان شده کذب است، من به او ارادت خاصی دارم مدیری در حق من بسیار لطف و محبت داشته و هیچ نوع کدورتی بین من و ایشان وجود ندارد. شاید در کارهای جدید مدیری نقشی برای من وجود نداشته و یا در شرایطی نبودم که برای فعالیت در کارهای ایشان مناسب باشد، هر کس هر چه می‌نویسد زاییده تفکرات خودش است، من هیچ جا نگفته‌ام که مدیری در کم کاری‌هایم نقش داشته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1121944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =