مهلت ثبت‌نام کنکور ارشد ۱۴۰۱ تمدید شد

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت‌نام کنکور ارشد ۱۴۰۱ خبر داد.

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به تمدید مهلت ثبت‌ نام کنکور ارشد ۱۴۰۱ اظهار کرد: ثبت‌نام آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱ از سه شنبه ۱۶ آذرماه ۱۴۰۰ آغاز شد و با توجه به مهلت تمدید شده، شنبه ۲۷ آذرماه به پایان می‌رسد.

وی ادامه داد: متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام کنند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت درآزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ هم‌اکنون از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور در اختیار داوطلبان قرار گرفته است.

وی افزود: آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱ برای پذیرش در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی از ۲۸ تا ۳۰ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

زرین آمیزی خاطرنشان کرد: متقاضیان لازم است از دوشنبه ۲۶ اردیبهشت تا سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1121955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =