چطور موقع انتخابات موسیقی خوب است؟ / فشارهای روی مردم با ساز کاهش می‌یابد

کامبیز عبدل‌زاده گفت: موسیقی در زمان کنونی می‌تواند یکی از واجبات برای مردم باشد تا کمی از این همه فشار بر مردم بکاهد.

کامبیز عبدل‌زاده خواننده و آهنگساز کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز در واکنش به اظهارات اخیر نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم عنوان کرد: متاسفانه این مسئله تبدیل به یک سنت شده که هرکس موقع انتخابات هر کاری انجام می‌دهد تا رای بیاورد اما بعد از آن اظهارات خود را تغییر می‌دهد در اینجا باید گفت چطور موقع انتخابات موسیقی خوب است اما بعد از آن نه؟

عبدل‌زاده ادامه داد: اهالی رسانه باید همت کرده و رسمی را پایه‌گذاری کنند تا این گونه مشکلات از بین برود.

وی افزود: ما نباید به اظهارات فردی که خارج از محدوده سواد و اطلاعات خودش اظهار نظر می‌کند، توجه داشته باشیم. این شخص به لحاظ تکنیکی در حوزه موسیقی نا کس است یعنی کسی نیست که اجازه داشته باشد در این حوزه اظهار نظر کند.

عبدل‌زاده اظهار کرد: من به عنوان یک موسیقی‌دان اگر بخواهم جواب این فرد را بدهم یک مسئله را عنوان می‌کنم و آن این که مجلس بهتر است به بحث حقوق‌های نجومی رسیدگی کند و اینکه توضیح دهد این حجم از حقوق‌های نجومی از کجا آب می‌خورد؟

آهنگساز کشومان در پایان گفت: موسیقی در زمان کنونی می‌تواند یکی از واجبات برای مردم باشد تا کمی از این همه فشار بر مردم بکاهد.

بر اساس این گزارش؛ سیدکاظم موسوی، نایب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم نایب اول رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم در رابطه ممنوعیت ورود ابزارآلات موسیقی گفته بود: ورود آلات موسیقی به کشور به صلاح نیست چون کشور ما جمهوری اسلامی است. چرا باید با وجود این همه شهدا و علمایی که داریم آلات موسیقی به کشور وارد شود؟ موضوع آلات موسیقی و لوازمی از این قبیل آقندر مهم نیستند که ما حتی برای آن وقت و ارزی خرج کنیم.

موسوی با تاکید بر این موضوع که صلاح نیست آلات موسیقی به کشور وارد شود، گفت: بنده صلاح نمی‌دانم که این لوازم به کشور وارد شود. بنده و همکارانم به عنوان خادم مردم دغدغه شب و روز ما فقط معیشت مردم است.

سیدکاظم موسوی در نشست علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی به نمایندگان گفت: با توجه به مساله‌ای که طی چند روز گذشته دیده‌ام باید بگویم با هر خبرنگاری مصاحبه نکنید. چند روز پیش مصاحبه‌ای با من شد که در آن خبرنگار از من سوال کرد چرا ارز ۴۲۰۰ تومانی به واردات آلات موسیقی تعلق نمی‌گیرد که پاسخ دادم آیا نان مردم، کالاهای اساسی و معیشت مردم اولویت دارد یا واردات کالاهای این چنینی؟

نماینده مردم اردبیل و نمین و نیر و سرعین در مجلس ادامه داد: برای هنرمندان کشور احترام خاصی قائل هستم و از آن‌ها پوزش می‌طلبم، تعجب من از صدا وسیماست چرا در شبکه ۵ مجری برنامه مطالبی را نثار من‌ کرد؟ ای کاش مجری در خصوص آن تحقیق م‌ کرد که آیا مصاحبه تحریف شده یا خیر؟ تا مظلوم واقع نشوم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1122090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =