امکان ثبت‌نام جاماندگان کنکور ارشد ۱۴۰۱ فراهم شد

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: امکان ثبت‌نام جاماندگان کنکور ارشد ۱۴۰۱ فراهم شده است، متقاضیان می‌توانند از ۳ بهمن تا ۶ بهمن ماه برای ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

فاطمه زرین‌آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به در نظر گرفتن مهلت مجدد برای ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ اظهار کرد: متقاضیانی که از ۱۶ آذر تا ۲۷ آذر در کنکور ارشد ثبت‌نام کرده‌اند، از یکشنبه ۳ بهمن ماه تا چهارشنبه ۶ بهمن ماه می‌توانند نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند.

وی ادامه داد: متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و اصلاحات مربوط به آن مندرج در اطلاعیه ۲۳ آذر ماه سازمان سنجش، نسبت به مشاهده و کنترل اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام و در صورت تمایل نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام کنند.

زرین آمیزی گفت: متقاضیانی که در مهلت مقرر موفق به ثبت‌نام در آزمون نشده‌اند می‌توانند از ۳ بهمن تا ۶ بهمن ماه نسبت به ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ اقدام کنند. 

وی افزود: بر اساس آمار، ۴۷۱ هزار و ۶۶۴ هزار نفر در آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ ثبت‌نام کردند. 

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به تاریخ برگزاری این آزمون بیان کرد: آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱ برای پذیرش در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی از ۲۸ تا ۳۰ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان لازم است از دوشنبه ۲۶ اردیبهشت تا سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1122507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =