قیمت سکه به کانال ۱۲ میلیون تومان بازگشت

قیمت سکه امروز (یکشنبه، ۲۸ آذرماه) در بازار تهران با ۱۳۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته به ۱۲ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان رسید.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، در ساعت ۱۳ و ۵۰ دقیقه امروز، ارزش هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با کاهش ۱۳۰ هزار تومانی قیمت نسبت به روز گذشته به رقم ۱۲ میلیون و ۹۷۰ هزار تومان رسید و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۱۲میلیون و ۶۳۰ هزار تومان معامله شد.

همچنین امروز نیم‌سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان، ربع سکه سه‌میلیون و ۷۸۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان قیمت خورد.

علاوه بر این، در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۲۷۸ هزار تومان رسید و قیمت هر مثقال طلا نیز پنج‌میلیون و ۵۴۰ هزار تومان شد.

همچنین قیمت اُنس جهانی طلا به دلیل تعطیلی بازار بدون تغییر نسبت به روز گذشته با نرخ یک‌هزار و ۷۹۸ دلار و ۷۳ سنت معامله شد.

به گزارش ایرنا، مهم‌ترین عوامل موثر در رشد قیمت طلا و سکه، بالا رفتن نرخ دلار و انس جهانی است. نرخ دلار در صرافی‌های بانکی بیش از یک هفته است که در میانه کانال ۲۷ هزار تومان ثابت بوده است. این عامل موجب شده که قیمت انواع سکه و طلا کاهش یابد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1122525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =