رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور احکام جداگانه امین فروغی را به سمت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دلیجان و حسن اکبری را به سمت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد آشتیان منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور احکام جداگانه ای امین فروغی را به سمت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دلیجان و حسن اکبری را به سمت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد آشتیان منصوب کرد.در متن احکام دکتر طهرانچی آمده است:

برادر گرامی جناب آقای امین فروغی

با اهدای سلام و تحیات

بنا به پیشنهاد رئیس محترم دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب عالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دلیجان» منصوب می شوید.

از جنابعالی انتظار می رود با بهره گیری از کلیه ظرفیت های معنوی، مادی و سرمایه های انسانی دانشگاه به ویژه تقویت نقش آفرینی اعضای هیأت علمی و کارکنان در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ کیان دانشگاه، گسترش فضای انقلابی و ارتقا علمی دانشگاه و همچنین اجرای برنامه پنج ساله دانشگاه آزاد اسلامی و اعتلای واحد اهتمام ورزید.

دکتر محمدمهدی طهرانچی

آقای امین فروغی عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دلیجان است که معاونت آموزشی، دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق را در کارنامه اجرایی خود دارد.

انتصاب سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد آشتیان

برادر گرامی جناب آقای حسن اکبری

با اهدای سلام و تحیات

بنا به پیشنهاد رئیس محترم دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب عالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد آشتیان» منصوب می شوید.

از جنابعالی انتظار می‌رود با بهره‌گیری از کلیه ظرفیت‌های معنوی، مادی و سرمایه های انسانی دانشگاه به ویژه تقویت نقش آفرینی اعضای هیأت علمی و کارکنان در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ کیان دانشگاه، گسترش فضای انقلابی و ارتقا علمی دانشگاه و همچنین اجرای برنامه پنج ساله دانشگاه آزاد اسلامی و اعتلای واحد اهتمام ورزید.

دکتر محمدمهدی طهرانچی

 حسن اکبری، عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آشتیان است که سرپرستی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دلیجان را در کارنامه اجرایی خود دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1122537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =