حماس درباره تعرض به اسرای زن فلسطینی به رژیم صهیونیستی هشدار داد

رئیس دفتر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین نسبت به اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی به ویژه اسرای زن هشدار داد.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری شهاب فلسطین؛ صالح العاروری، رئیس دفتر سیاسی حماس نسبت به وضعیت اسرای فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی به ویژه اسرای زن هشدار داد.

صالح العاروری گفت: «اسرای فلسطینی خط قرمز ما و مقدس‌ترین و حساس‌ترین مسئله ملت ما هستند. به هیچ وجه نمی‌توانیم تعرض به اسرای زن فلسطینی را تحمل کنیم.»

رئیس دفتر سیاسی حماس افزود: «رژیم اشغالگر تلاش می‌کند تا برخی اقدامات را در راستای جابه‌جایی اسرا از سلول‌ها و زندان‌ها به سلول‌ها و زندان‌های دیگر تثبیت کند.»

وی تصریح کرد: «عملیات حمله با چاقو به یکی از افسران در زندان نفحه درپی حمله به زنان اسیر صورت گرفت. اسرا در همه زندان‌ها به اداره زندان‌ها ابلاغ کرده‌اند که اگر از اقدامات خود علیه اسرای زن دست برندارند، مقابله باز در دستور کار خواهد بود.»

العاروری در ارتباط با موضوعات داخلی نیز اضافه کرد: «از برادرانمان در جنبش فتح می‌خواهیم تا مانع از پدیده زشت مجازات کاروان‌های استقبال از اسرای آزاد شده شوند.»

رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: «ما از آن‌ها می‌خواهیم تا بر هدف اصلی یعنی مخالفت با رژیم اشغالگر و مدیریت آن از طریق مقاومت سیاسی، مردمی و مسلحانه متمرکز شوند.»

وی در پایان گفت: «مأموریت مقدس ما ایجاد اتحاد بین ملت برای مقابله اشغالگران است و از جنبش فتح می‌خواهیم تا در کنار هم این هدف را محقق کنیم.»

انتهای پیام/

کد خبر: 1123066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =