زنگ تفریح آبی ها به صرف شیشلیک شاندیز؟

پدیده بحران زده بدون تردید ضعیف ترین رقیب استقلال تا اینجای فصل خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ جدال بر سر مالکیت تنها نماینده خراسان در لیگ برتر و در پی آن مشکلات مدیریتی، سبب شد که یکی از قدرتمندترین تیم های لیگ در چند سال اخیر خیلی زود کاندیداتوری خود برای سقوط به لیگ یک را اعلام کند.

تغییرات بی نتیجه در راس هرم فنی

۲ تساوی و ۸ شکست، ماحصل تلاش پدیده تا پایان هفته دهم باعث شده این تیم مشهدی با ۲ امتیاز به قعر جدول لیگ برتر تکیه بزند.

مشهدی ها فصل را با رضا مهاجری آغاز کردند اما این مربی بومی پس از دو هفته از سمت خود برکنار شد تا اکبر میثاقیان سکان هدایت پدیده را برعهده بگیرد. تغییری که حاصلی به همراه نداشت و شکست های پی در پی پدیده تحت هدایت این مربی باعث برکناری وی در هفته نهم شد. داوود سید عباسی بازیکن استقلال و پرسپولیس، سومین مربی نماینده خراسان در لیگ بیست و یکم است که برای فرار از سقوط کار سختی پیش رو دارد.

سید عباسی این هفته باید تیمش را مقابل مدعی شماره یک قهرمانی به میدان بفرستد. کسب سه امتیاز مقابل شاگردان فرهاد مجیدی، با توجه به وضعیت فعلی پدیده ماموریتی تقریبا غیر ممکن است، اما انجام این ماموریت می‌تواند گامی بلند برای سید عباسی و شاگردانش در مسیر سخت بقا در لیگ برتر باشد.

۳ امتیاز راحت به شرط دست کم نگرفتن رقیب

آبی پوشان پس از برتری مقابل سپاهان رقیب مستقیم خود در مسیر قهرمانی لیگ و همچنین صعود به مرحله ۱/۸ نهایی جام حذفی، این هفته به مشهد سفر کردند تا عصر جمعه مقابل پدیده قرار بگیرند. با نگاهی به آمار پیشاپیش می‌توان سه امتیاز این دیدار را به حساب استقلال واریز کرد، اما تجربه بازی مقابل نود ارومیه نشان داد که ساده انگاری رقیب می تواند به قیمت از دست دادن امتیاز و حتی شکست تمام شود.

بازگشت به اسکواد اصلی؛ فاتحان هفته دهم به میدان می‌روند!

فشردگی بازی ها و احتمال مصدومیت ناشی از آن، فرهاد مجیدی را بر آن داشت تا برای بازی با نود نیمی از نفرات اصلی تیمش را از لیست خارج کند. تصمیمی که اختلاف سطح فنی بازیکنان نیمکت نشین با اسکواد اصلی را عیان کرد. در این بازی اما، فرهاد بار دیگر نفرات اصلی خود را میدان خواهد فرستاد.

شنیده ها حاکی از آن است سرمربی استقلال قصد دارد با یک تغییر نسبت بازی با سپاهان تیمش را به میدان بفرستد.

سبحان خاقانی مهاجم جوان آبی ها احتمالا در این دیدار از ترکیب خارج می‌شود و در نتیجه شانس حضور مطهری و رمضانی در این دیدار زیاد است.

نکته پایانی

آبی پوشان به گواه آمار شایسته ترین تیم برای قهرمانی در لیگ برتر هستند و سه امتیاز این دیدار برای ادامه مسیر سخت قهرمانی حیاتی است‌.

بازی های سخت باقی مانده تا پایان نیم فصل اول و رقابت تنگاتنگ در صدر جدول، فرصت اشتباه و از دست دادن امتیاز در این دیدار نه چندان سخت را از آبی پوشان گرفته است.

محمد ابراهیم پور

کد خبر: 1123080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =