حماس به رژیم صهیونیستی درباره اسرای فلسطینی هشدار داد

حماس درباره رفتار وحشیانه رژیم صهیونیستی با اسرا هشدار داد و تاکید کرد که هر گونه فشار به اسیران فلسطینی می تواند اوضاع را از کنترل خارج کند.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، نایب رئیس دفتر سیاسی حماس تاکید کرد که این جنبش پیامی شدید اللحن در مورد اسرا برای رژیم صهیونیستی ارسال و تاکید کرده که هرگونه اعمال فشار بر اسیران فلسطینی، ممکن است به انفجار اوضاع در بیرون از زندان‌ها منجر شود.
«صالح العاروری» در اظهاراتی که مرکز اطلاع رسانی فلسطین، آن را بازتاب داده گفت که ما اکنون در نبرد همه جانبه با دشمن صهیونیستی هستیم و ممکن است تنش و درگیری‌ها در درون زندان‌های رژیم صهیونیستی به بیرون از آن منتقل شود.
وی اظهار کرد که اسیران فلسطینی به سازمان زندان‌های صهیونیستی اعلام کرده‌اند که اگر در اقدامات و مجازات‌های اعمال شده بر زنان اسیر تجدیدنظر نکند، وارد نبردی نامحدود و همه‌جانبه علیه این رژیم خواهند شد.

العاروری افزود که جنبش حماس به تماس با طرف‌های ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی به منظور آگاه ساختن آنان از وضعیت اسیران فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داد.

جنبش حماس دوشنبه گذشته نیز در پیامی به هیأت مصری اعزامی به رژیم صهیونیستی هشدار داده بود که ادامه سیاست های تل‌آویو در اجرای برخی تصمیم ها از جمله تبادل اسرا و بازسازی در غزه منجر به انفجار اوضاع در منطقه می‌شود.

این پیام در دیدار هیأت مصری که پیش از این برای دیدار با سران حماس به غزه رفته‌بودند و پس از آن عازم «تل آویو» شدند، ابلاغ شد.

برخی منابع خبری گفتند که هیأت مصری به تل آویو رفته است و واکنش حماس را در مورد موضوع اسرا و بازسازی غزه به مقامات رژیم صهیونیستی اطلاع خواهد داد.

این منابع افزودند که حماس بر این باور است که تنها راه حل با پرداخت هزینه مناسب از سوی رژیم صهیونیستی برای عملی کردن پرونده تبادل اسیران براساس چشم اندازی است که این گروه ارائه داده بود.

به گفته این منابع، حماس به مصری‌های اعلام کرده است که ادامه سیاست تعلل به انفجار اوضاع در غزه منجر خواهد شد، چرا که شرایط این باریکه به سرعت در حال بحرانی است و ممکن است در کوتاه مدت با مراحلی تشدیدکننده روبه رو شود.

همزمان نیز روزنامه فرا منطقه‌ای رای الیوم اعلام کرد که تحولات و شواهد و قرائن بیانگر شکل گیری سومین انتفاضه مسلحانه در سرزمین‌های فلسطینی و سرخوردگی سازمان‌های و موسسات امنیتی صهیونیستی است.

انتهای پیام/

منبع: ایرنا

کد خبر: 1123097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =