استقلال 3-0 پدیده؛ یک نیمه برای بردن کافی بود

استقلال با برتری برابر پدیده در صدر جدول لیگ برتر قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ در جریان هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم استقلال و شهرخودرو به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با پیروزی ۳ بر صفر آبی‌ها به پایان رسید.

گل‌های این بازی را جعفر سلمانی در دقیقه ۱۲، رودی ژستد در دقیقه ۲۳ و آرمان رمضانی در دقیقه ۴۴ به ثمر رساندند.

با این نتیجه، استقلال فعلا با ۲۵ امتیاز صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر شد تا نتیجه بازی سپاهان و پیکان مشخص شود. همچنین شهرخودرو با ۲ امتیاز، قعرنشین جدول باقی ماند.

ترکیب شهرخودرو:

میلاد فرهانی، محمد حسین حیدری، مجتبی بیین، علی طاهران، ابوذر صفرزاده، ابوالفضل بابادی، حساو پورهاشم، میلاد کمندانی، مسعود زائر کاظمین، رحمان جعفری و محمدرضا فلاحیان

ترکیب استقلال:

سید حسین حسینی، حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، مهدی مهدی‌پور، کوین یامگا، زبیر نیک‌نفس، جعفر سلمانی، آرمان رمضانی، عارف آغاسی، رودی ژستد، امیرحسین حسین‌زاده

گل ها

استقلال: جعفر سلمانی (۱۲)، رودی ژستد (۲۳)، آرمان رمضانی (۴۳)

پدیده:-

لحظات حساس بازی:

دقیقه 14: ارسال خوب جعفر سلمانی از سمت چپ به روی دروازه با ضربه سر آرمان رمضانی همراه شد که توپ او را فراهانی مهار کرد.

دقیقه 16: پدیده برای رسیدن به گل تساوی به سمت دروازه آبی ها هجوم برد که پاس زائر درون محوطه جریمه به رحمان جعفری رسید و شلیک محکم این بازیکن در میانه های راه به سیاوش یزدانی برخورد کرد و راهی کرنر شد.

دقیقه 19: پشت محوطه جریمه یک ضربه کاشته برای پدیده به دست آمد که ضربه کمندانی به دیوار دفاعی برخورد کرد.

دقیقه 22: توپ گیری بسیار خوب مهدی پور پشت محوطه جریمه و پاس دیدنی او در عمق، آرمان رمضانی را با گلر پدیده در موقعیت تک به تک قرار داد که شوت این بازیکن به زیر توپ زده شد و از بالای دروازه به بیرون رفت تا بهترین فرصت استقلال برای رسیدن به گل دوم از دست برود.

دقیقه 32: شوت ابوذر صفرزاده از پشت محوطه جریمه با فاصله زیاد راهی بیرون شد.

دقیقه 33: ارسال دوباره سلمانی از سمت چپ با ضربه سر رودی ژستد همراه شد که از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 42: پاس رو به عقب مهدی پور به حسینی مشکل ساز شد و گلر آبی ها نتوانست توپ را مهار کند که با خوش شانسی حسینی، این توپ راهی کرنر شد. ارسال این توپ به روی دروازه استقلال نیز به واکنش خوب حسینی همراه شد و در نهایت توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 45+1: ارسال کرنر مهدی پور به روی دروازه با دفع بازیکنان پدیده همراه شد که حسین زاده پشت محوطه جریمه این توپ را از آن خود کرد و پس از اینکه یک مدافع را از پیش روی برداشت، ضربه اش را به سمت دروازه زد که شوت او با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه 56: حرکت خوب کوین یامگا از سمت راست و ارسال او به درون محوطه جریمه چندین بار موقعیت شوت زنی را در اختیار استقلالی ها قرار داد که این توپ در نهایت به کرنر رفت.

دقیقه 59: حرکت بسیار خوب تیمی بازیکنان استقلال از راست با پاس مهدی پور به یامگا همراه شد. ارسال این بازیکن در دهانه دروازه به رودی ژستد رسید و پاس پشت پا و دیدنی این بازیکن به حسین زاده رسید ولی شوت این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 62: ضربه فنی و بغل پای حسین زاده از پشت محوطه جریمه را فراهانی با واکنشی دیدنی راهی کرنر کرد.

دقیقه 65: ارسال کرنر به روی دروازه شهرخودرو با ضربه سر رمضانی همراه شد که توپ این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 67: یک ارسال از سمت راست به روی دروازه استقلال نصیب محمدرضا فلاحیان شد که ضربه دیدنی و قیچی برگردان این بازیکن را سیدحسین حسینی با پرشی تماشایی و واکنشی فوق العاده مهار کرد و مانع از خلق یکی از زیباترین گل های این فصل شد.

دقیقه 83: ضربه سر بازیکنان پدیده از درون محوطه جریمه با واکنش دیدنی حسینی مهار شد.

دقیقه 84: یک فرصت بسیار خوب دیگر درون محوطه جریمه برای استقلال به دست آمد که ضربه حسین زاده با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 90+4: شلیک دیدنی امیرحسین نعمتی از پشت محوطه جریمه پس از واکنش بسیار خوب سیدحسین حسینی به تیرک دروازه برخورد کرد و راهی به درون دروازه پیدا نکرد.

کد خبر: 1123113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =