لیگ برتر فوتسال از شنبه آغاز می‌شود

هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر فوتسال بعد از ۳ هفته تعطیلی فردا برگزار می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر فوتسال فردا با انجام ۲ دیدار و به صورت همزمان از ساعت ۱۶ در شهرهای ساری و مشهد برگزار می‌شود و سایر رقابت‌های هم روز یکشنبه پیگیری خواهد شد. فردا ۲ تیم شهروند ساری و مجتمع فردوس قم به مصاف هم می‌روند. در روزهای گذشته خبرهای زیادی راجع به کناره گیری شهروند از رقابت‌های نیم فصل دوم لیگ برتر به میان آمده است، اما سرپرست سازمان لیگ فوتسال در آخرین صحبت‌های خود اعلام کرد که هنوز نامه رسمی شهروند مبنی بر کناره گیری از لیگ برتر به سازمان لیگ فوتسال ارسال نشده است و این تیم فردا به میدان خواهد رفت.

ساروی‌ها تا پایان نیم فصل اول لیگ برتر با کسب ۸ امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول قرار دارند. همچنین تیم فوتسال فردوس قم بعد از اینکه رضا زرخانلی را به عنوان سرمربی جدید تیم خود انتخاب کرد، موفق شد نتایج قابل قبولی را کسب کند. به طوری که این تیم تا قبل از هفته چهاردهم با ۱۶ امتیاز در رده ششم جدول رده بندی مسابقات قرار دارد. دیدار ۲ تیم شهروند ساری و مجتمع فردوس قم فردا در سالن شهید سید رسول حسینی ساری برگزار می‌شود.

در دیگر بازی فردا تیم‌های چیپس کامل مشهد و راگای تهران رو در روی هم قرار می‌گیرند. این بازی به میزبانی چیپس و در سالن کارگران قاسم آباد مشهد برگزار می‌شود. تیم چیپس کامل که امسال برای اولین بار است در رقابت‌های لیگ برتر حاضر می‌شود تا اینجای کار موفق شده است نتایح خوبی کسب کند. آن‌ها تا پایان هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر با ۱۴ امتیاز در رده دهم جدول قرار دارند. همچنین تیم فوتسال راگای تهران بعد از اینکه کاظم صادقی از سرمربیگری این تیم کناره گیری کرد، با جواد رضایی دستیار او موفق شد نتایح خوبی کسب کند. به طوری که آن‌ها در ۳ بازی متوالی موفق به کسب پیروزی شده و اکنون با ۱۵ امتیاز در رده هشتم جدول رقابت‌های لیگ برتر قرار دارند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1123134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =