آمار ثبت‌نام جاماندگان کنکور دکتری ۱۴۰۱ اعلام شد

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت‌نام با تاخیر ۲ هزار و ۳۷۶ داوطلب در کنکور دکتری ۱۴۰۱ خبر داد.

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به مهلت مجدد ثبت‌نام برای جاماندگان کنکور دکتری ۱۴۰۱ اظهار کرد: سازمان سنجش آموزش کشور برای داوطلبانی که از اول تا ۱۲ آذر ۱۴۰۰ موفق به ثبت‌نام در آزمون دکتری نشده‌اند، امکانی را فراهم کرده تا این دسته از متقاضیان حداکثر از ۲ دی ماه تا ۱۰ دی ماه بتوانند صرفاَ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان نسبت به ثبت‌نام با تاخیر اقدام کنند.

وی ادامه داد: متقاضیان می‌توانند با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت‌نام که در درگاه اطلاع رسانی این سازمان قابل دسترس است، تا ۱۰ دی ماه نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به تاریخ برگزاری آزمون آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه‌متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۱ در  جمعه ششم اسفند ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به آخرین آمار ثبت‌نام داوطلبان در کنکور دکتری ۱۴۰۱ بیان کرد: تا کنون ۲ هزار و ۳۷۶ نفر نسبت به ثبت‌نام با تاخیر در کنکور دکتری ۱۴۰۱ اقدام کرده‌اند.

زرین آمیزی درباره هزینه ثبت‌نام متاخرین خاطرنشان کرد: هزینه ثبت‌نام با تاخیر بر اساس مصوبه هیئت وزیران مبلغ سه میلیون و هفتصد و هفتاد و هفت هزار ریال است که به حساب خزانه واریز می‌شود. لازم به ذکر است این هزینه شامل مجموع هزینه‌های ثبت‌نام در بازه زمانی مقرر به مبلغ ۲.۰۸۵.۰۰۰ ریال، ثبت‌نام برای متاخرین به مبلغ ۱.۶۸۰.۰۰۰ ریال و خدمات پیام کوتاه به مبلغ ۱۲.۰۰۰ ریال است.

انتهای پیام

کد خبر: 1123205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • زهرا IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      0 0
      پسرم از کنکوردکترا به علت کرونا جامونده لطفا پی گیری کنید