حماس: اسرائیل خود را برای نبرد فراگیر آماده کند

یورش اسرائیل به شهرک‌های کرانه باختری در نابلس چند زخمی برجای گذاشت و همین مسئله باعث شد که یکی از رهبران حماس درباره عواقب تشدید تنش در این منطقه هشدار دهد.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد که اسرائیل باید خود را برای نبرد فراگیر آماده کند.

خبرگزاری صفا فلسطین بامداد امروز  گزارش داد که «عبدالحکیم حنینی» گفت که مقاومت با همه اشکال و انواعش و در رأس آن، مقاومت مسلحانه است که قادر است که شهرک‌نشین‌های صهیونیست را پس بزند و حملات آن‌ها را متوقف کند.

وی گفت: «عملیات‌های تیراندازی که قهرمانان ما در کرانه باختری انجام می‌دهند، پیام اولیه است و دشمن باید آماده نبرد فراگیر با همه فرزندان ملت ما شود که به دنبال نابودی اشغالگری و شهرک سازی و ریشه کن کردن آن هستند».

وی به فلسطینی‌هایی که در دفاع از اراضی و شهرک‌های فلسطینی در غرب نابلس به پا خاستند، درود فرستاد و از توده‌های مردم فلسطین در کرانه باختری و قدس اشغالی و سراسر فلسطین خواست از شهرک «برقه» حمایت و دفاع کرده و فشارها از روی این شهرک را کم کنند.

کرانه باختری و شهر قدس طی روزهای اخیر به صحنه مقابله با اشغالگری صهیونیست‌ها تبدیل شده و شاهد وقوع عملیات استشهادی است.

هلال احمر فلسطین اعلام کرد که در یورش صهیونیست‌ها به برقه سه نفر با گلوله جنگی و 10 تن دیگر با گلوله مشقی زخمی شده‌اند.

یورش‌های صهیونیست‌های اسرائیل به شهرک «سبسطیه» واقع در شمال غرب نابلس باعث حرکت فلسطینی‌ها به سمت این شهرک شده و آن‌ها طی فراخوانی به مقابله با این حملات و یورش‌ها بپردازند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1123307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =