مجاهدت‌های سپهبد شهید سلیمانی به میز مذاکرات اعتبار داد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی معتقد است که در سیاست بین‌الملل دیپلماسی منهای قدرت مبنایی ندارد و مجاهدت‌های حاج قاسم بود که به میز مذاکرات اعتبار داد.

حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در گفتگو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز؛ با بیان اینکه حضور شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یارانش فداکارش در دفاع از حرییم و حرم توانست علاوه بر تقویت دیپلماسی منطقه‌ای مسیر مذاکرات با غرب را هم هموار کند، اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی با نابودی داعش که در اصل ابزار آمریکا و صهیونیست برای به آتش کشیدن منطقه بود، این پیام را به مذاکره کنندگان داد که جمهوری اسلامی به هیچ وجه تسلیم زیاده‌خواهی‌های آنان نخواهد شد.

وی با تأکید براینکه در سیاست بین‌الملل دیپلماسی منهای قدرت مبنایی ندارد، خاطرنشان کرد: مجاهدت‌های حاج قاسم به میز مذاکرات اعتبار داد و دست مذاکره کنندگان را پر کرد.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با تأکید براینکه پیروزی محور مقاومت مقابل جنایتکاران داعش به فرماندهی سپهبد سلیمانی اقتدار نظام را تثبیت کرد، گفت: تقویت قدرت دفاعی لازمه جلوگیری از هر گونه تهدید خارجی است.

وی اظهار کرد: رزمایش پیامبر اعظم ۱۷ نشان از اقتدار نیروهای نظامی ملت ایران بود و قطعاً چنین اقتداری بر نگاه مذاکره کنندگان غربی به طرف ایرانی را تغییر خواهد داد تا گمان نکنند با فشارهای سیاسی و تحریمی خواهند توانست پای میز مذاکره امتیاز بگیرند.

کد خبر: 1123443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =