حزب‌الله عراق: آمریکا در انتخابات عراق دخالت داشت

گردان‌های حزب‌الله از دخالت آمریکا و سازمان ملل در انتخابات پارلمانی اخیر عراق خبر داد و اعلام کرد، آنچه در این انتخابات اتفاق افتاده است، بزرگترین عملیات فریب در تاریخ ملت عراق بوده است.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، گردان‌های حزب‌الله عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که آنچه اخیرا در انتخابات پارلمانی اتفاق افتاده است، بزرگترین عملیات فریب در تاریخ ملت عراق به شمار می‌رود و طرف‌هایی که حقوق ملت عراق را مصادره کرده‌اند، تحت حمایت ائتلاف شر صهیونیستی و آمریکایی و سعودی قرار دارند تا با تسلیم کردن عراقی‌ها در برابر خواسته‌های خبیثانه، طرح‌های شیطانی خود را عملی کنند.

در این بیانیه آمده است: کمیسیون انتخابات عراق در معرض بدترین نوع سوء استفاده‌ها و دستگاه قضایی عراق در معرض باج خواهی و تهدید و فشار از سوی این طرف‌ها بخصوص سفیر آمریکا و نماینده سازمان ملل در عراق قرار گرفت و این باعث شد تا دادگاه فدرال عراق در برابر آنها تسلیم شود و با وجود مدارک و شواهد ارائه شده و شکایات ائتلاف‌های معترض به نتایج انتخابات، لغو نتایج انتخابات را نپذیرد.

در پایان بیانیه تأکید شده که مواضع گردان‌های حزب الله عراق ثابت است و در هیچ دولتی حضور نداشته و نخواهد داشت، اما به عنوان دژ مستحکم دفاع از ملت عراق و شخصیت‌های ضد استکبار جهانی و مزدورانش باقی خواهد ماند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1123554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =