خلق قدرت بین‌المللی با تلفیق توانمندی‌ها هنر سردار سلیمانی بود

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: سپهبد حاج قاسم سلیمانی عامل تقویت سیاست خارجی و قدرت بخشی در دیپلماسی کشور بود.

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفتگو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، با اشاره به اینکه ایجاد قدرت برای کشور با بهره‌گیری از عناصر گوناگون و نتیجه گرفتن در عرصه بین‌المللی از ابداعات  سپهبد شهید قاسم سلیمانی بود، اظهار کرد: عملیات میدانی سپاه قدس به فرماندهی حاج قاسم سلیمانی عامل تقویت سیاست خارجی و قدرت بخشی در دیپلماسی کشور بود.

وی افزود: تلفیق سیاستِ میدان و دیپلماسی که امروز در حال انجام شدن است، در سایه فرمانده شهید سپاه قدس روش و منشی شده که سوای نتیجه حافظ منافع کشور خواهد بود.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه چانه‌زنی برای تحقق مصالح ملی حرکت درستی است، خاطرنشان کرد: سپهبد سلیمانی مبدع چنین حرکتی و شروع کننده این نوع نگرش بود و هر آنچه از موفقیت‌ها در عرصه خارجی شاهد هستیم در راستای خط شهید سلیمانی است.

وی به ایجاد شبکه نظامی و امنیتی در منطقه و تشکیل محور مقاومت توسط شهید سلیمانی اشاره و خاطرنشان کرد: ظهور تروریست‌های داعش در منطقه و قتل و غارت ناموس مسلمانان منطقه اگر در زمان خودش با کوچکترین تعللی مواجه می‌شد می‌توانست خساراتی جبران ناپذیر به همراه داشته باشد. سردار سلیمانی با ایجاد سد مقاومت در برابر جنایتکاران داعش توطئه دیگری از سوی استکبار جهانی در منطقه غرب آسیا را نقش بر آب کرد.

کد خبر: 1123603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =