شاخه قدس و جبهه مقاومت پس از حاج قاسم تفاوت معناداری کرد

شهردار تهران گفت: استقامت و پایداری در مدیریت سردار نشان دهنده درایت و تحول خواهی وی بود. به عنوان مثال شاخه قدس و جبهه مقاومت قبل و بعد از حاج قاسم تفاوت معنا داری دارد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، علیرضا زاکانی در همایش علمی و پژوهشی مکتب حاج قاسم؛ دانشگاه و رسانه که امروز(چهارشنبه ۸ دی ماه) در دانشگاه آزاداسلامی تهران مرکزی برگزار شد، گفت: جامعه به چهار دسته حق و باطل و خواص و عوام تقسیم  می‌شود؛ اما افراد عضو دسته خواص هستند که بر جامعه اثر می‌گذارند.

وی ادامه داد: فهم درست، مناسب رفتار کردن، قدرت و شجاعت در قیام کردن از ویژگی‌های خواص به حق در جامعه است.

شهردار تهران گفت: حاج قاسم در وجود خود این سه ویژگی نام برده شده را داشت. در نتیجه وی الگوی مناسبی برای جوانان ایران و اسلام است.  سردار سلیمانی با مدیریت خاص خود اثر بخشی و کارایی امور را به نحوه علا انجام می‌داد.

زاکانی ادامه داد: حاج قاسم در برهم زدن مبادله و سیاست های آمریکا نقش ویژه‌ای داشت. وی با نداشته‌های خود صحنه جنگ در منطقه را تغییر داد.

شهردار تهران بیان کرد: حاج قاسم بنده صالح خدا بود که بهترین ویژگی بندگاه برگزیده خدا، صالح بودن است. آمریکا و جبهه متحد با آن به تقابل با اسلام پرداختند تا نظم نوین و دهکده ای با کدخدایی آمریکا را در جهان ایجاد کنند.

زاکانی عنوان کرد: آمریکا و غرب به این نتیجه رسیدند که اسلام را از درون بسوزانند و در این راستا با چین و روسیه نیز مبارزه کنند. چرا که این دو کشور از حامیان کشورهای آسیایی غربی و منطقه بودند.

شهردار تهران درباره ویژگی‌های مدیریتی سردار سلیمانی مطرح کرد: واقع بینی و محاسبه‌ سنت های الهی در تصمیمات مدیریتی، استمرار تصمیمات خود در راستای ولی فقیه جامعه، فهم دقیق صحنه و استفاده از قدرت و قابلیت‌های مردمی، بهره گیری از عنصر عشق و علاقه نسبت به نیروها و افراد تحت مسئولیت وی  از جمله بارزترین ویژگی‌های مدیریتی حاج قاسم بود.

وی افزود: استقامت و پایداری در مدیریت سردار نشان دهنده درایت و تحول خواهی وی بود. به عنوان مثال شاخه قدس و جبهه مقاومت قبل و بعد از حاج قاسم تفاوت معنا داری دارد. حاج قاسم در تمامی صحنه‌های جنگ حضور داشت و جبهه مقاومت در لبنان را همواره یاری می‌کرد.

شهردار تهران افزود: سردار سلیمانی اهل افراط و تفریط نبود و همواره تلاش می‌کرد با منطق و اندیشه درست کشور و جبهه مقاومت را مدیریت کند. او الگوی تکرار نشدنی و از یاد نرفتنی است. یاد و نام وی همیشه در دل مردم ایران باقی خواهد ماند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1123767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =