کاربرد Take a Break در اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام ویژگی جدیدی را به کاربران ارائه کرده که با کمک این قابلیت می توان میزان حضور و استفاده از این برنامه را کنترل کرد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز به نقل از distractify؛ در نوامبر سال ۲۰۲۱، اینستاگرام شروع به آزمایش ابزار جدیدی کرده است. این ویژگی که با نام Take a Break شناخته می‌شود، برای ارسال یادآوری به کاربران زمانی که وقت زیادی را در این پلتفرم سپری کرده‌اند، طراحی شده است. آدام موسری، رئیس اینستاگرام، در توئیتی توضیح داد که این ویژگی انتخابی به کاربران امکان می‌دهد پس از زمانی که خودشان انتخاب می‌کنند، یادآورهای استراحت را در برنامه دریافت کنند. اکنون، پس از یک اجرای آزمایشی موفقیت‌آمیز، اینستاگرام بالاخره این ویژگی را در اختیار همه کاربران قرار داده است.

در ادامه این خبر نحوه استفاده از این ویژگی جدید را می‌خوانید:

اگر می‌خواهید این یادآورهای درون‌ برنامه را راه اندازی کنید، ابتدا باید به «فعالیت شما» بروید. برای رفتن به آنجا، اینستاگرام را باز کنید و روی عکس پروفایل در گوشه سمت راست پایین ضربه بزنید. هنگامی که به نمایه خود رسیدید، روی نماد سه خط روی هم در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید. اکنون، "فعالیت شما" را انتخاب کنید.

در زیر برگه «زمان»، نموداری وجود دارد که میانگین زمان صرف شده روزانه شما در اینستاگرام را نشان می‌دهد. در زیر نمودار، باید بخش "مدیریت زمان خود" را با سه گزینه برای انتخاب مشاهده کنید:

یادآوری برای استراحت

محدودیت زمانی روزانه

تنظیمات اعلان

نحوه تنظیم یادآورهای استراحت در اینستاگرام

برای محدود کردن مدت زمانی که در برنامه فعال هستید، روی «تنظیم یادآوری برای استراحت» ضربه بزنید. شما می‌توانید انتخاب کنید که یک یادآور پس از صرف ۱۰، ۲۰ یا ۳۰ دقیقه به طور همزمان در اینستاگرام ظاهر شود. یک مدت زمان را انتخاب کنید، روی «انجام شد» ضربه بزنید، یادآوری‌های شما تنظیم شد.
نحوه تنظیم یادآور محدودیت زمانی روزانه در اینستاگرام

همچنین می‌توانید یک محدودیت زمانی روزانه در اینستاگرام تعیین کنید که مدت زمان استفاده از برنامه را در طول یک روز مشخص می‌کند. برای انجام این کار، به برگه "زمان" بازگردید و "تنظیم محدودیت زمانی روزانه" را انتخاب کنید. از آنجا می‌توانید ۳۰ دقیقه، ۴۵ دقیقه، ۱ ساعت، ۲ ساعت یا ۳ ساعت را انتخاب کنید. پس از راه‌ اندازی، اینستاگرام به شما یادآوری می‌کند که در صورت رسیدن به حد مجاز روزانه، برنامه را ببندید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1123833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =