مقصد احتمالی گران‌ترین بازیکن تاریخ بارسلونا مشخص شد

برونو آندراده خبرنگار برزیلی شبکه UOL برزیل گزارش داده است که فیلیپه کوتینیو بازیکن برزیلی تصمیم گرفته است که در فصل نقل و انتقالات زمستانی به کشورش برگردد و قرضی در تیمی برزیلی بازی کند تا شانس حضور در لیست تیته را برای جام جهانی قطر به دست بیاورد. اتلتیکو مینیرو و پالمیراس تیم هایی هستند که با کوتینیو تماس گرفته اند.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛کوتینیو می داند که شانس زیادی برای حضور در ترکیب ژاوی در نیم فصل دوم ندارد و نمی خواهد با نیمکت نشینی فرصت حضور در جام جهانی را از دست بدهد. کوتینیو پیشنهادهای خوبی در اروپا ندارد و به همین خاطر به حضور در برزیل فکر می کند و به همین خاطر انتقال قرضی به تیمی برزیلی گزینه مناسبی برایش است تا دوباره خودش را نشان بدهد و بتواند شانس حضور در لیست تیته را برای جام جهانی قطر به دست بیاورد.

بارسا در تلاش است تا برخی بازیکنان مازاد را بفروشد تا بتواند جا را برای بازیکنان جدید باز کند. کوتینیو دو سال پیش قرضی به بایرن مونیخ رفت که نتوانست عملکرد موفقی داشته باشد و حالا بازگشتش به بارسا هم چیزی را برایش عوض نکرده است. کوتینیو البته در صورت حضور در لیگ برزیل باید حاضر شود که دستمزدش را به شکل قابل توجهی کاهش بدهد.

کد خبر: 1123895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =