پیغام امیدبخش نکونام به فولادی ها

جواد نکونام سرمربی فولاد پس از شکست روز گذشته برابر استقلال، یک پست اینستاگرامی را در اینستاگرامش منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ جواد نکونام که در بازگشت دوباره به فولاد توانسته است سر و سامانی به این تیم بدهد، بالاخره پس از 16 بازی طعم تلخ شکست بر روی نیمکت این تیم را چشید اما او امروز با انتشار یک پست در فضای مجازی، به هواداران فولاد نوید رسیدن روزهای خوبی را داد.

نکونام در این پست اینستاگرامی با اعلام اینکه بابت عملکرد دیروز فولاد به شاگردانش افتخار می کند، گفت: «به خاطر بازی دیشب و کیفیتی که نشان دادیم، به تک‌تک بازیکنان فولاد افتخار می‌کنم. همه دیدند که چقدر سزاوارانه بازی کردیم. دست کم، دو سه بار می‌توانستیم گل بزنیم. توپ را از چند قدمی دروازه، بیرون زدیم و از دورترین فاصله گل خوردیم.»

 سرمربی فولاد با اشاره دوباره به تصمیم کمک داور مسابقه مبنی بر اعلام آفساید لوسیانو پریرا اضافه کرد: «فوتبال همین است. گاهی هر اندازه هم شایسته باشید، برنده نمی‌شوید چون نه کنترل شانس دست شماست و نه توانی دارید که از اشتباهات داوری جلوگیری کنید.»

نکونام که مدتی را نیز در استقلال بازی کرده است، شکست برابر تیم سابقش را به هواداران آبی پوش تبریک گفت و صحبت هایش را اینگونه به پایان رساند: «به استقلال و طرفدارانش تبریک می‌گویم و به هواداران فولاد اطمینان می‌دهم که تلاش خواهیم کرد روزبه‌روز کیفیتمان را بالاتر ببریم. به امید روزهای بهتر.»

 فولاد که به دلیل پنجره بسته نتوانست در نقل و انتقالات تابستانی بازیکن جدیدی جذب کند، به دنبال تقویت خود در بازار نقل و انتقالات زمستانی است. آنها باید تا آن روز سه دیدار دشوار برابر پیکان، سپاهان و شهرخودرو را برگزار کنند.

کد خبر: 1123896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =