همه چیز برای قهرمانی استقلال فراهم است

دروازبان سابق استقلال معتقد است که امسال همه چیز برای قهرمانی استقلال فراهم است.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ دوازدهمین هفته لیگ برتر هم برای استقلالی‌ها با برد همراه بود و شاگردان فرهاد مجیدی توانستند در یک بازی خانگی مقابل فولاد خوزستان به برتری یک بر صفر دست پیدا کنند. این دیدار همچنین با ثبت یک کلین شیت دیگر برای سید حسین حسینی همراه بود تا علاوه بر ارتقای این رکورد، شکست ناپذیری آبی‌های تهرانی ادامه پیدا کند.

در همین خصوص با پرویز برومند دروازه بان اسبق استقلال گفتگویی انجام دادیم که در ادامه از نظرتان می‌گذرد:

روزهای سخت به پایان رسیده است

خدا را شکر که بعد از مدت‌ها امید به قلب هواداران استقلال برگشته و تیم در مسیر موفقی قرار دارد. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و پیروزی های تیم بیش از پیش باشد. به نظر می‌رسد روزهای سخت به پایان رسیده و از حالا به بعد قرار است شاهد درخشش استقلال باشیم.

همه چیز برای قهرمانی فراهم است

هم با توجه به امکانات سخت افزاری که وجود دارد و هم با توجه به وضعیت سایر تیم‌ها باید گفت امسال همه چیز برای قهرمانی استقلال فراهم است. اما با این وجود من احساس میکنم عملکرد فنی تیم آنطور که لازم است خوب نیست. به عنوان مثال در همین دیدار با فولاد دیدیم که بجز شوت مهدی پور و چند واکنش از حسینی، بازی تیم استقلال چنگی به دل نزد اما باز خدا را شکر که با کسب سه امتیاز برای تیممان همراه بود.

نباختن به قهرمان شدن کمک نمی‌کند

گل نخوردن در مسیر قهرمانی خیلی مهم است اما نباختن چندان شرط رسیدن به این هدف نیست. ببینید مجموع امتیاز از دست رفته در سه تساوی با دو شکست برابری میکند. بنابر این فرضیه نباختن از شروط قهرمانی است را نباید پذیرفت. منتها گل نخوردن علاوه بر اینکه ایجاد انگیزه برای شخص دروازه بان میکند، بلکه به سایر بازیکنان تیم هم روحیه می‌دهد و باعث شکل گیری شخصیت وجودی برای تمام اعضای تیم در مقابل دیگر رقبا می‌دهد.

دروازه‌بان‌های استقلال قابل اعتماد هستند

بابت بهره بردن تیم استقلال از وجود دروازه‌بان‌های قابل اعتماد به کادر فنی تبریک می‌گویم. از طرفی خدا را شکر میکنم سنگری که روزی به امثال من سپرده شده بود حالا به دست گلرهایی افتاده که عملکردی بسیار عالی دارند.

ما تا قبل از فصل جدید دو دروازه بان خیلی خوب داشتیم و امسال هم یک گلر دیگر به این جمع اضافه شد. کمی به عقب‌تر نگاه کنیم می‌بینیم که دروازه بان های تیم ملی همیشه از استقلال بوده‌اند و امیدوارم با توجه به درخشش رضایی و حسینی و مظاهری باز هم این اتفاق درون دروازه تیم ملی رخ دهد.

فرصت سازی معضل بزرگ تیم است

انشاالله که تمام تیم وظایفشان را به درستی انجام دهند تا در پایان فصل جام قهرمانی در دست استقلالی‌ها باشد. همانطور که گفتم به اعتقاد من شرایط و امکانات لازم برای قهرمانی تیم فراهم است اما متاسفانه سبک بازی خوب نیست. در این خصوص احساس میکنم بازیکنان تمرینات مناسبی انجام نمی‌دهند و میتوان در هر بازی از عدم موقعیت‌سازی و استفاده از معدود فرصت‌ها به این موضوع پی برد. این موضوع را صرفا به عنوان یک انتقاد سازنده بیان کردم و امیدوارم با رفع آن شاهد تماشای یک تیم خوب و یکدست باشیم.

گفتگو از هادی شاه‌مرادی

کد خبر: 1123951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =