می خواهیم جلوی استقلال از حقانیت آلومینیوم دفاع کنیم

هافبک آلومینیوم اراک تاکید کرد که در دیدار برابر استقلال قصد دارند از حقانیت تیمشان دفاع کنند.

علیرضا نقی زاده در گفتگو با ایسکانیوز درباره دیدار تیم‌های استقلال و آلومینیوم اراک از هفته سیزدهم لیگ برتر اظهار داشت: شرایط تیم ما خوب است و در وضعیت خوبی به سر می بریم، استقلال هم تیم خوبی است و نتایج این تیم نشان داده که امسال حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و بنابراین کار سختی در اراک داریم اما تمام تلاش خود را می کنیم تا در زمین خودی امتیاز از دست ندهیم و بعد از شکست هفته گذشته می خواهیم جلوی استقلال از حقانیت آلومینیوم دفاع کنیم. 

وی درباره شرایط خودش گفت: متاسفانه یک کشیدگی همسترینگ دارم و به این بازی نمیرسم هرچند پزشکان تلاش خود را کردند تا بتوانم دوشنبه جلوی استقلال بازی کنم اما از بازی بعد به طور قطع در خدمت آلومینیوم خواهم بود. 

نقی زاده درباره بازی مقابل نفت آبادان که با شکست آلومینیوم اراک و اولین شکست این تیم در لیگ برتر همراه شد گفت: بالاخره فوتبال برد و باخت دارد و نمی‌توان همیشه رکوردها را نگه داشت. بهترین تیم های دنیا هم یک روز شکست می خورند و در فوتبال هر نتیجه ای به دست می آید. ما هم در ابادان یک مقدار بدشانس بودیم و نتوانستیم کیفیت و بازی های ابتدایی فصل خود را تکرار کنیم.

هافبک گلزن تیم اراکی درباره بازی دوشنبه گفت: استقلال این فصل تیم خوبی دارد و از بازیکنان بزرگ و خوبی بهره می برد و کارمان با اینکه در اراک و در شهر خودمان بازی می‌کنیم مقابل این تیم سخت است اما ما هم نشان دادیم آلومینیوم هستیم و می‌توانیم دست به کارهای بزرگ بزنیم و مطمئناً مقابل استقلال هم به خوبی کار می‌کنیم و حریف سختی برای این تیم خواهیم بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اگر در میدان بود می توانست خاطره گلزنی به پرسپولیس را تکرار کند تاکید کرد: قسمت این بود که نباشم و الان این سومین بازی هست که از ترکیب آلومینیوم دور می‌مانم، با همه وجود تمام تمرکز و توان خود را گذاشتم تا سریع تر برگردم اما گلزنی مهم نیست و مهم این است که بتوانم به تیم کمک کنم و آلومینیوم برنده باشد.

نقی زاده درباره اینکه آلومینیوم در فصل جاری از استقلالیهای زیادی بهره می‌برد در این خصوص گفت: بالاخره از این جهت این دیدار حساسیت‌های خاص خود را دارد اما استقلال هم تیم بزرگ و قابل احترامی است این در حالی است که ما هم از چند بازیکن سابق این تیم در ترکیب تیم خودمان بهره می بریم اما برای بازی دوشنبه انشالله هر تیمی که بیشتر تلاش کند بتواند نتیجه بازی را از آن خود کند.

کد خبر: 1124068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =