کلامی با یاران شهید ابومهدی المهندس در عراق

سعید شهرابی فراهانی*

گروه بین الملل ایسکانیوز - دومین سالگرد شهادت فرماندهان والامقام جبهه مقاومت فرا رسیده است. می دانید و می دانیم که در مصیبت این هجران و فقدان چه بر دلهای گداخته شما و ما رفته است. آن مردان به عهد خود وفا کردند و حال ما در کنار یکدیگر به انتظار نشسته ایم تا قبل از آنکه در پیمان های ما با حضرت حق تبدیلی رخ دهد، به سرداران شهیدمان ملحق شویم.

دشمنان غدار مردم منطقه به ویژه امریکایی ها و صهیونیست ها بر این گمان بودند که با ترور ابومهدی و حاج قاسم، مقاومت چنان بر زمین می خورد که دیگر توان برخاستن نخواهد داشت. اما وعده حق خداوند متعال در نصرت یاری کنندگانش؛ خون و خونخواهی فرماندهان شهید را پشتوانه حرکت عظیم جبهه مقاومت قرار داد و انگیزه رزمندگان اسلام را در مبارزه با گردنکشی غاصبان قدس شریف و حامیان غربی و عربی آنان، چندین برابر کرد.

اشتباه بزرگی است اگر صاحب این قلم بخواهد بیش از یاران ابومهدی برای سرزمین عراق ابراز نگرانی یا ادای تحلیل و تفسیر کند. هم شما و هم ما در ایران می دانیم که ترور سرداران شهید محور مقاومت فقط یکی از قطعات پازل شومی است که سرویس های جنایتکاری از قبیل سیا، موساد و ام.آی.6 آن را تدارک دیده اند تا برای ایجاد نظم جدیدی در منطقه و با اقداماتی نظیر عادی سازی روابط کشورهای غرب آسیا یا رژیم اشغالگر قدس؛ معادلات و قواعد نوین امنیتی را به نفع رژیم کودک کش صهیونیستی برقرار نمایند.

افزایش هجمه های روانی و سازماندهی حملات توسط سرویس های اطلاعاتی بیگانه برای تیره کردن روابط و مناسبات دو ملت ایران و عراق قابل پیش بینی است. شاید بار دیگر جوکرها در عراق به میدان بیایند. شاید باز هم فریادهای نه غزه، نه لبنان در ایران به گوش برسد. شاید بعثی ها و تکفیری ها دوباره چنگ و دندان نشان دهند. شاید نقشه نافرجام خلع سلاح مقاومت سرافراز از لبنان به عراق نیز کشانیده شود. شاید دوستان جاهل، باز هم نقش جاده صاف‌کن اقلیت خائن در هر دو کشور را ایفا کنند. حتی شاید صدای ناهنجار عادی سازی رابطه با صهیونیست ها در ایران و عراق نیز به گوش برسد! شاید ...

هر چه پیش آید یاران ابومهدی و حاج قاسم از مسیر خود در مبارزه با اشغالگران صهیونیست و مهره های پیدا و پنهان سیا و موساد عقب نخواهند نشست. اگرچه دشمنان عراق و ایران به دنبال حفظ حضور خود در منطقه تحت عناوین خیرخواهانه هستند؛ لیکن خون به ناحق ریخته ابومهدی المهندس و حاج قاسم سلیمانی رسوا کننده عمّال شیطان و پازل پلید آنان است. آری! یاران و شاگردان فرماندهان شهید تنها زمانی از حرکت باز می‌ایستند که آرمان و اهداف شهدای نهضت جهانی اسلامی و رهایی مستضعفین محقق شده باشد.

هدیه به ساحت قدس حضرت صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و شهدای مبارزه با صهیونیست ها و استکبار جهانی به ویژه ابومهدی المهندس و حاج قاسم سلیمانی صلوات.

*کارشناس حوزه سیاسی، امنیتی و بین‌الملل

کد خبر: 1124120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =