انصارالله: اندیشه شهید سلیمانی در میان مردم یمن، نفوذ بسیاری دارد

یکی از اعضای دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن گفت که شهید حاج قاسم سلیمانی شهید امت اسلام در نبرد آن برای استقلال، مبارزه با استکبار و مقابله با دشمن آمریکایی و اسرائیلی بود.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، «فضل ابوطالب» یکی از اعضای دفتر سیاسی جبش انصارالله یمن تأکید کرد که شهید قاسم سلیمانی، شهید امت اسلام در جنگ مبارزه با دشمن آمریکایی و اسرائیلی است.

ابوطالب با بیان اینکه، خون شهدای رهبران پیروزی، هدر نخواهد رفت، در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس گفت: «شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی، یک فرمانده پیروز و مبارزی بزرگ از مبارزان امت اسلام بود. وی در حمایت و کمک به مسائل امت اسلام، نقش بسیاری داشت».

وی  با اشاره به نفوذ مکتب و اندیشه حاج قاسم در میان مردم مظلوم یمن، تصریح کرد: شهید سلیمانی شهید امت اسلام در نبرد آن برای استقلال، مبارزه با استکبار و مقابله با دشمن آمریکایی و اسرائیلی بود. وی  مواضع درخشانی علیه تجاوز  آمریکایی-سعودی به مردم مظلوم یمن داشت و حامی آنان بود».

این مسئول انصارالله با بیان اینکه یقیناً خون شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس و یارانشان و فداکاری آنان در راه خدا و مستضعفان، هدر نخواهد رفت، خاطر نشان کرد، همان گونه که جهاد آنان به پیروزی و عزت منتهی شد، شهادتشان نیز تأثیر بزرگی در امت اسلام و ملت یمن خواهد داشت.

ابوطالب درباره شخصیت شهید سلیمانی نیز گفت: «شهید سلیمانی از ابتدای جوانی، مجاهد فی سبیل الله و فرد با اخلاص و صادق و از جمله افرادی بود که در ایمان، قدرت، کارآمدی و حرکت، سرآمد بودند... وی زیر پرچم ولایت امام خمینی (ره) و پس از آن با رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای، در همین مسیر ایمانی، با اخلاق و صدق حرکت کرد».

این مسئول انصارالله درباره حاج قاسم به نقل از رهبر این جنبش عبدالملک الحوثی تأکید کرد، حاج قاسم تغییر نکرد و همیشه در طول مسیر، ثابت قدم بود و تحت تأثیر اغواهای پولی و مالی قرار نگرفت و تحت تأثیر مشکلات و سختیها نبوده است.

وی در پایان تأکید کرد: «در جنگ کرامت، استقلال و آزادی در برابر استکبار و جنایت آمریکا و اسرائیل که نیازمند اتحاد همه مسلمانان است، در کنار آزادگان امت اسلام ایستاده‌ایم؛ [استکباری] که مسلمانان برای مقابله با آن، باید متحد باشند و به این یقین برسند که دشمن، همه آنان را بدون استثناء، هدف قرار خواهد داد و تلاش خواهد کرد که بر آنان مسلط شود».

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1124122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =