انتقاد رزیتا غفاری به دستمزد پایین و فیلمنامه ضعیف / بازیگران سال‌هاست از صداوسیما توقعی ندارند

بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان گفت: علت اصلی بیکاری بازیگران این است که کارهای پیشنهاد شده از لحاظ فیلمنامه یا کارگردانی ضعیف بوده و دستمزدهای پیشنهادی بسیار پایین است.

رزیتا غفاری بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره فعایت این روزهای خود اظهار کرد: فعلا کار جدیدی در دست ندارم چون کارهایی که پیشنهاد شده راضی‌کننده نبوده است.

بیشتر بخوانید:

مسئولان از سیابازی خوششان نمی‌آید / صداوسیما در ایام کرونا هیچ کمکی به بازیگران نکرد

وی در پاسخ به اینکه آیا شیوع بیماری کرونا در بیکاری فعلی شما نقشی داشته یا خیر، گفت: در حال حاضر آنقدر نیاز به کار داریم که به کرونا و بیماری فکر هم نمی‌کنیم و علت اصلی بیکاری این است که کارهای پیشنهاد شده از لحاظ فیلمنامه یا کارگردانی بسیار ضعیف بوده و دستمزدهای پیشنهادی بسیار پایین است.

بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر با تاکید بر اینکه صداوسیما در ایام کرونا هیچ حمایتی از بازیگران نداشته، ادامه داد: خانه هنرمندان در این ایام مبلغ ناچیزی به هنرکارت واریز کرد؛ اما با این پول که نمی‌توان زندگی کرد.

غفاری اظهار کرد: بازیگران سال‌هاست که دیگر از صداوسیما توقعی ندارند.

بر اساس گزارش ایسکانیوز؛ رزیتا غفاری در ۲۷ دی ۱۳۵۱ در تهران به دنیا آمد. وی دانش‌آموختهٔ کارگردانی سینماست و چند فیلم کوتاه انیمیشن کارگردانی کرده است. غفاری حضور در دنیای هنر را از سال ۱۳۷۴ آغاز کرد.

انتقاد رزیتا غفاری به دستمزد پایین یا فیلمنامه ضعیف / بازیگران سالهاست از صداوسیما توقعی ندارند

وی بازیگری را از سال ۱۳۷۴ با سریال در پناه تو به کارگردانی حمید لبخنده آغاز کرد و اولین تجربه بازیگری اش در تلویزیون به یکی از ماندگارترین کارهای او تبدیل شد.

رزیتا غفاری را اغلب مخاطبان دنیای هنر به عنوان بازیگر تلویزیون می شناسند و سابقه حضور او در سریال های تلویزیونی بیشتر از فیلم های سینمایی است.

بازی در سریال هایی چون تبریز در مه، روزهای زیبا، عمارت فرنگی، سی امین روز، حانیه، هاتف، در قلب من، روشنتر از خاموشی، همسفر، یکی مثل من، فصل زرد و... از رزیتا غفاری چهره ای نام آشنا در تلویزیون ساخت.

انتقاد رزیتا غفاری به دستمزد پایین یا فیلمنامه ضعیف / بازیگران سالهاست از صداوسیما توقعی ندارند

 از فیلم‌های سینمایی وی می‌توان به پشت پرده مه (پرویز شیخ طادی - ۱۳۸۳)، آب و آتش (فقط صدا - فریدون جیرانی - ۱۳۷۹)، آوازخوان (کاظم معصومی - ۱۳۷۹)، یکی بود یکی نبود (ایرج طهماسب - ۱۳۷۸)، شوکران (بهروز افخمی - ۱۳۷۷)، ساغر (سروس الوند - ۱۳۷۶)، هتل کارتن (سیروس الوند - ۱۳۷۵) اشاره کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1124183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =