فارغ از اتفاقات جدول دیدار مقابل پرسپولیس حیثیتی است

بازیکن سابق تراکتور معتقد است که دیدار این تیم برابر پرسپولیس حیثیتی خواهد بود.

ایوب ذوالفقاری مدیر آکادمی تیم فوتبال تراکتور درباره بازی فردای این تیم مقابل پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز اظهار داشت: در هر صورت ما دوباره به رقیب دیرینه رسیدیم و پرسپولیس از قدیم رقیب تراکتور بوده است. ما همیشه جلوی این تیم خوب بازی کردیم و امیدوارم فردا هم این اتفاق بیفتد. با وجود آنکه در تهران به میدان می‌رویم اما می خواهیم از این دیدار سربلند خارج شویم.

وی درباره پیش‌بینی اش از نتیجه این مسابقه گفت: نمی شود نتیجه را پیش بینی کرد اما صددرصد بازی خوبی می شود و مطمئن باشید در این دیدار دست بسته نیستیم و اینطور نیست که از پیش بازنده باشیم. شاید به خاطر اتفاقاتی نتیجه لازم را نگرفته باشیم اما تراکتور خوب بازی می‌کند و در بازی مقابل پرسپولیس هم می‌خواهیم بازی جوانمردانه و با شرافتی را ارائه بدهیم.

 ذوالفقاری تاکید کرد: قبول دارم که تیم تا اینجای کار نتایج دلخواه هواداران را نگرفته ولی حکایت بازی با پرسپولیس فرق دارد و این طور نیست که به خاطر شرایط جدول از پیش بازنده به تهران سفر کنیم. بالاخره هر بازی شرایط خاص خودش را دارد اما بازی با تیم‌های مطرح پایتخت مثل پرسپولیس برای ما متفاوت است. در این دیدار تراکتور بخاطر حیثیت خودش بازی می‌کند و فارغ از نتایج و موقعیت جدول این یک دیدار یک دیدار حیثیتی برای ما به شمار می رود.

سرپرست سابق تراکتور درباره عملکرد سولدو سرمربی این تیم اظهار داشت: سولدو از روز اول که به تراکتور آمد عملکرد خوبی داشت و خوب کار میکرد . او یک خارجی کاربلد است اما اینکه چرا تا به امروز نتوانسته نتایج لازم را بگیرد چون در بطن کار نیستم نمی‌توانم در این مورد اظهارنظر کنم. وی افزود: این سرمربی به محض اضافه شدن سیستم تراکتور را تغییر داد و در بازی‌های اول این تیم نتایج خوبی هم گرفت اما در ادامه شرایط تغییر کرد با این حال آنهایی که با او کاری کردن می‌توانند در این خصوص اظهار نظر بکنند.

 ذوالفقاری در پایان درباره اینکه آیا به آینده تراکتور امیدوار است یا خیر گفت: اگر بازیکنان به خودشان بیایند قطعاً این اتفاق می‌افتد و ما هم امیدوار می شویم این در حالی است که با دو سه نتیجه خوب تراکتور دوباره به جمع مدعیان بازخواهد گشت.

کد خبر: 1124196

وب گردی

وب گردی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =