نقش مؤثر حاج قاسم سلیمانی در تحولات غرب آسیا انکار ناپذیر است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: حاج قاسم سلیمانی شخصیت کم نظیر و انسانی بود که نقش مؤثرش در تحولات دو- سه دهه اخیر غرب آسیا انکار ناپذیر است.

حسین نوش‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، با بیان اینکه شهید سلیمانی یک مکتب، راه و منش بود، اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی در عرصه میدان فرمانده‌ای شجاع، مقتدر، مسلط و کارآشنا به حوزه نظامی‌گری و در جبهه مقاومت عنصری مؤثر و نقش آفرین بود.

وی باتأکید براینکه اقدامات حاج قاسم سلیمانی موجب عزت کشورهای مسلمان منطقه شد، تصریح کرد: مهار جریان تکفیریی و ترورییسیتی در عراق و سوریه با رفتارهای مدبرانه و حکیمانه و تسلط وی به حوزه سیاسی، دیپلماسی و بین المللی رقم خورد.

عضو کمیسیون امنتیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در دیپلماسی باید براساس یک برنامه منطقی حرکت کرد، گفت: شهید سلیمانی به دیپلماسی سیاسی و مذاکرات آشنا بود و استراتژی دفاع و حمایت از جبهه مقاومت را در همین راستا ارزیابی می‌کرد.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: سلیمانی شخصیت کم نظیر و انسانی بود که نقش مؤثر و تعیین کننده او در تحولات دو- سه دهه اخیر غرب آسیا انکار ناپذیر است.

کد خبر: 1124294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =