مجیدی: الفاظ رکیک جزو قائده فوتبال اراک است؟/ از همه بازیکنان تیمم در این دیدار راضی هستم

سرمربی استقلال گفت: ما در بین دو نیمه داشتیم به رختکن می‌رفتیم ولی این همه آدم در سالن حضور داشتند. الفاظ رکیکی استفاده می‌شد که واقعا برای فوتبال اراک زشت است. نمی‌دانم این جزو قائده فوتبال آنها است یا چیز دیگر؟

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز،  فرهاد مجیدی در نشست خبری بعد  از دیدار آلومینیوم اراک و استقلال اظهار داشت:  در کل بازی خوب و جانداری بود، بعد از گل به بهترین نحو ممکن بازی را کنترل کردیم ولی متاسفانه در دقایق تلف شده در یک نصفه موقعیت تیم آلومینیوم به گل رسید و 2 امتیاز حساس را از دست دادیم.

وی در خصوص اینکه بعد از گل تیمش دفاعی بازی کرد و آیا بهتر نبود تیمش از این حالت خارج می‌شد گفت: حریف مالکیت توپ را داشت ولی موقعیت گلی نداشت. مهم  این بود که به حریف موقعیت گل بدهیم. فکر نمی‌کنم آلومینیوم موقعیت گلی داشت.

سرمربی استقلال در خصوص اعتراضش به داوری عنوان کرد: من اعتراضی به داور نداشتم و به آنها خسته نباشید هم گفتم.در حیطه کاری من نیست ولی واقعا فضای استادیوم مناسب نبود. اولا که نمی‌دانم ایا بازی با تماشاگر بود یا بدون تماشاگر؟ بوقچی‌ها از دقیقه اول از آن بالا با حرف‌های رکیک کار می‌کردند،فضا اصلا قشنگ و ورزشی نبود. در حیطه کاری من نیست در مورد این مسائل حرف بزنم. به هر حال تیم حریف تیم خوبی است، مردم اراک هم این تیم را دوست دارند ولی ترجیحح می‌دهم در مورد داوری حرف نزنم. داور خوب بود ولی فضای قشنگی را شاهد نبودیم.

مجیدی تاکید کرد:  ما در بین دو نیمه داشتیم به رختکن می‌رفتیم ولی این همه آدم در سالن حضور داشتند، این افراد از کجا به ورزشگاه آمده بودند؟ الفاظ رکیکی استفاده می‌شد که واقعا برای فوتبال اراک زشت است. نمی‌دانم این جزو قائده فوتبال آنها است یا چیز دیگر؟ اصلا جا نبود ما به رختکن برویم. همین الان شما به رختکن بروید و دوربنتان در آنجا ضبط کند، راحت 500 نفر آن پایین حضور داشتند. اگر بازی بدون تماشاگر است که این نفرات نباید آنها حضور داشته باشند.

وی تاکید کرد: بیژن طاهری در مورد مسائل حرف می‌زند، این 500 نفر چه سمتی دارند؟ چه کاره هستند؟ هر دو تیم برای برد تلاش کردند، ما در دقیقه آخر برد را از دست دادیم ولی هر دو تیم تلاش خود را انجام دادند. من نمی‌دانم این نفرات چه کسانی هستند ولی متاسفانه نظارتی روی این اتفاقات نیست.از دقیقه یک تا 90 هر چه دلشان خواستند در ورزشگاه به ما گفتند. من با مدیریت باشگاه صحبت می‌نم اگر شرایط اینگونه است که هم لیدرهایمان را به ورزشگاه بیاوریم.بازی بدون تماشاگر است ولی 5-6 نفر را که می‌توانیم وارد استادیوم کنیم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که تیمش 90 دقیقه دفاع کرد و پیج‌های هواداری استقلال هم به این موضوع اعتراض کردند گفت: خواهشا وارد این مسائل نشوید. کدام کانال؟ اگر این نظر شما است که من به سوالتان جواب بدهم. من به کانال های هواداری چه کاری دارم؟ یک نفر در خانه نشسته، کانال باز کرده، و یک چیزی می‌نویسد، من و شما نباید آن را بخوانیم. این نشان می‌دهد شما یک خبرنگار آماتور هستید که نشستید کانال‌ها چه نوشته‌اند. من به نوع سوال شما پاسخ دادم. اگر این صحبت‌ها نظر شماست جواب می‌دهم.

مجیدی تاکید کرد: من و کادر فنی ام تصمیم می گیریم که چگونه بازی کنیم. خیلی بازی ها هم بوده که تیم ما خوب بازی نکرده است.نه به این کانال‌ها نگاه می‌کنم و نه برایم مهم است.اینکه برویم و نقاط ضعفمان را برطرف کنیم برایمان مهم است. ما امروز به گل رسیدیم و باید قبول کرد تیم حریف تیم خوبی است. ما به دنبال 3 امتیاز بودیم و به بهترین نحو کارمان را انجام دادیم. من از شما می‌پرسم مگر آلومینیوم موقعیت نداشت، چند توپ و فرصت گلزنی داشتند؟ نمی‌دانم شما چگونه می‌گویید آنها فرصت داشتند؟ به هر جهت سعی کردیم از گلمان محافظت کنیم ولی حریف روی یک فرصت نصفه و نیمه و 5 مقابل 2 گل خوردیم که این هم ایراد است و باید برطرف شود.

وی در خصوص صحنه پنالتی گفت: طبیعی بود وقتی به گل رسیدیم سعی کردیم آن را حفظ کنیم. من صحنه پنالتی را ندیدم و باید آن را دوباره نگاه کنم. خیلی بازی ها بوده که داور پنالتی های ما را نگرفته است. امروز دیدید که کادر من حتی یک بار هم صحبت و اعتراض نکرد اما برخی تیم‌ها با داد و بیداد و ... به دنبال چه چیزی هستند را نمی‌دانم.

سرمربی استقلال در ژاسخ به این سوال که چرا بازی های لیگ امسال اینقدر بی کفیت است گفت: چون فاصله تیم‌ها به هم نزدیک شده و تیم ها به دنبال کسب نتیجه باشند تا بازی زیبا. فوتبال دنیا هم به همین شکل پیش می‌رود. موافق هستم که بازی‌ها زیبا نیست ولی در نیم فصل دوم مسابقات بهتر خواهد شد.

مجیدی در خصوص اینکه چرا ژستد زودتر تعویض نشد عنوان کرد: من از او خیلی راضی هستم و فوق العاده کار می‌کند. از کلیه بازیکنان تیمم در این دیدار راضی هستم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1124358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =