پیش‌بینی بودجه‌ای دولت در زمینه فروش نفت قابل تحقق است

عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی، مجلس گفت: اگر ما در سال آینده شاهد برخی گشایش‌ها از لحاظ سیاسی باشیم حتما این عدد افزایش خواهد یافت در غیر اینصورت هم پیش‌بینی بودجه‌ای دولت در زمینه فروش نفت قابل تحقق است.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، حسین حسین‌زاده با اشاره به تحقق فروش نفت در سال آینده پیرو بودجه سال ۱۴۰۱ گفت: در لایحه بودجه ۱۴۰۱ پیش‌بینی شده که یک میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه نفت با قیمت ۶۰ دلار به فروش برسد.

وی تأکید کرد: عدد فروش نفت در بودجه سال آینده کاملاً واقعی و قابل تحقق است.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی، مجلس تصریح کرد: اگر ما در سال آینده شاهد برخی گشایش‌ها از لحاظ سیاسی باشیم حتما این عدد افزایش خواهد یافت در غیر اینصورت هم پیش‌بینی بودجه‌ای دولت در زمینه فروش نفت قابل تحقق است.

این نماینده مجلس در ادامه با اشاره به طرح جدید وزارت نفت در زمینه سهمیه‌بندی بنزین به افراد اظهار داشت: این طرح فعلا آزمایشی انجام شده و اگر قرار باشد به صورت دائمی اجرا باشد، باید لایحه آن از سوی دولت به مجلس ارائه شود.

حسین‌زاده در ادامه با اشاره به موضوع افزایش قیمت بنزین در سال آینده گفت: نه مجلس و نه دولت هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین در سال آینده ندارند، چراکه رئیس جمهور هم همین موضوع را مطرح کردند.

انتهای پیام/

میزان

کد خبر: 1124413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =