استکبار جهانی از انتقام شهادت حاج قاسم، درس عبرت خواهد گرفت

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با بیان اینکه در انتقام شهید سلیمانی باید شاهد پیروزی خون بر شمشیر باشیم گفت: ما شاهد جمع شدن بساط استکبار خواهیم بود. هرچند شاهد خروج آنها از افغانستان هستم؛ از بحرین و خاورمیانه هم خواهند رفت. استکبار از انتقام شهادت حاج قاسم درس عبرت خواهد گرفت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، به مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، مراسمی با حضور 40 تن از خانواده‌های معظم و معزز شهدای مدافع حرم، سرلشگر محمد علی جعفری فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی قرب بقیه الله (عج) و سید محمودرضا آقا میری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) گفت: ساعت 01:20 بامداد ۱۳ دی ۹۸ در یک عملیات کینه توزانه استکبار از فرودگاه بغداد حمله آغاز و دو نفر از سرداران عالی قدر سردار سلیمانی و ابومهدی مهندس و همراهان آنها به شهادت رسیدند. فردای آن روز جهان اسلام فریاد اعتراض سرداد.

وی افزود: در آن ایام فریاد مسلمانان ترامپ را ترساند و شروع به تهدید کرد. در آن ایام در توییتر واژه انتقام سخت مطرح شد بیش از ۹۰درصد مردم در عزاداری سردار سلیمانی شرکت کردند.
به گفته رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، در آن ایام برای اولین بار پایگاه عین الاسد مورد حمله قرار گرفت. حال این سوال مطرح است که این اقدام قصاص سردار سلیمانی هست یا خیر؟

آقامیری ادامه داد: باید دانست که قصاص مایع آرامش در جامعه می شود چون افراد به تبعات کارهای خود پی میبرند. قصاص نفس کشتار تک به تک است. باید انتقام خون شهید سلیمانی گرفته شود اما شرایط انتقام این جنایت نیازمند بررسی است.

وی با بیان اینکه انتقام حاج قاسم در شرایط جدید نیازمند  مشخصه است گفت: حاج قاسم یک مکتب بود و افراد ویژه یک نفر نیست بلکه تاثیرگذار هستند. برای مثال، کشتن ترامپ یا هر فرد قمارباز انتقام از خون حاج قاسم نیست بلکه انتقام حاج قاسم زمان و مکان نمی شناسد و انتقام او باید بازدارنده باشد. به عبارت دیگر انتقام از شهادت حاج قاسم باید درس عبرت برای جهانیان به دنبال داشته تا کسی حق چپ نگاه کردن به این مرز و بوم را نداشته باشد.

آقامیری ادامه داد: شهید سلیمانی از هند تا تل‌آویو تاثیر گذاربود و بار ها مطرح شده که شهید سلیمانی از حاج قاسم تاثیرگذارتر است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران گفت: باید شاهد پیروزی خون بر شمشیر در انتقام حاج قاسم باشیم. امروز بعد از ۱۴۰۰ سال، با عشق در مکتب امام حسین (ع )می‌نشینیم. ما شاهد جمع شدن بساط استکبار خواهیم بود. هرچند شاهد خروج آنها از افغانستان هستم و بیشک از بحرین و خاورمیانه هم خواهند رفت. با انتقام از شهادت شهید سلیمانی استکبار درس عبرت خواهد گرفت و در گام نخست ماحصل این اقدام خروج این افراد از خاورمیانه است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران افزود: باید برای ظهور منجی دعا کرد. اگر بتوان بخشی از وظایفی که بانو حضرت زهرا (س ) برایمان در نظر گرفته را انجام دهیم؛ امیدواریم در روز قیامت مورد شفاعتش قرار بگیریم.
انتهای پیام/

کد خبر: 1124562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =