معادله معاونت قهرمانی حل شد!؟

طبق آخرین اخبار از راهروهای وزارت ورزش و جوانان، انتخاب هادی ساعی بعنوان رییس فدراسیون تکواندو، می‌تواند به‌معنای بیشتر شدن شانس سید محمد پولادگر برای رسیدن به پست معاونت توسعه ورزش قهرمانی باشد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ دقایقی پیش مجمع انتخاباتی فدراسیون تکواندو در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک و به ریاست بنیامین شکوه‌فر، معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد و در پایان هادی ساعی قهرمان اسبق المپیک، با رای اعضای مجمع به عنوان رییس فدراسیون تکواندو انتخاب شد.

محمد جمشیدی، حسین حسین‌زاده دو کاندیدای دیگر این انتخابات بودند که پیش از آغاز مجمع انصراف دادند و سیروس رضایی نیز پس از انجام صحبت‌های خود به نفع پولادگر کناره‌گیری کرد تا پولادگر و ساعی دو کاندیدای نهایی انتخابات باشند.

در پایان رای‌گیری از اعضای مجمع، هادی ساعی با کسب ۲۹ رای از مجموع ۵۶ رای اعضای مجمع، به عنوان رییس فدراسیون تکواندو انتخاب شد.

گفتنی است؛ پولادگر از سال ۱۳۷۹، ریاست فدراسیون تکواندو را بر عهده داشت. در این انتخابات نیز صاحب ۲۷ رای شد و به‌عنوان نایب رییس اتحادیه تکواندوی آسیا در این مجمع رای داد.

نکته عجیب مجمع جایی بود که، بنیامین شکوه‌فر، معاون پارلمانی وزیر ورزش نیز از دادن رای خودداری کرد و گفت: از آن‌جا که وزارت ورزش نگاه بی‌طرف به انتخابات فدراسیون‌ها دارد از دادن رای خودداری می‌کنم. بنابراین تعداد اعضای مجمع ۵۶ نفر هستند.

اما چندی پیش پس از استعفای محمد علی‌نژاد از سمت معاونت توسعه ورزش قهرمانی، گزینه‌های متعددی برای رسیدن به مهم‌ترین معاونت وزارت ورزش و جوانان مطرح شد، اما در این‌بین، نام سید محمد پولادگر بیش از دیگر نفرات شنیده می‌شد، رییس (اسبق) فدراسیون تکواندو که حالا پس از دو دهه حضور در پست ریاست این فدراسیون ورزشی، در کارزار انتخاباتی فدراسیون مذکور، از هادی ساعی شکست خورده و بالاخره پس از ۲۱ سال از فدراسیون تکواندو رفتنی شده است.

اما بر اساس آخرین شنیده‌ها از راهروهای وزارت ورزش و جوانان، حالا که کار پولادگر در فدراسیون تکواندو به اتمام رسیده است، اکنون او اصلی‌ترین گزینه برای معاوت توسعه ورزش قهرمانی به‌حساب می‌آید و گویا انتخاب هادی ساعی بعنوان رییس فدراسیون تکواندو، معادله چند مجهولی انتصاب معاونت مذکور را حل کرده است‌.  

با این شرایط باید منتظر ماند و دید سرانجام وزیر ورزش و جوانان، منصب این معاونت مهم را به چه کسی خواهد سپرد، آیا طبق پیش‌بینی‌ها پولادگر معاون سجادی خواهد شد یا فرد دیگری به این مهم خواهد رسید.

محمدرضا ولی‌زاده

کد خبر: 1124576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =